#


صدرنشینی کمدی «هزارپا» پس از سه هفته

28 جولای 2018 بدون نظر 1549 بازدید

صدرنشینی کمدی «هزارپا» پس از سه هفته

فیلم سینمایی «هزارپا» همچنان در رده اول گیشه سینما قرار دارد

فیلم کمدی «هزارپا» به عنوان فاتح گیشه سینمای ایران در سال جاری به شمار می­رود. جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی دو هفته قبل توانست 4میلیارد درآمد کسب کند، ولی در هفته سوم با فروش حدود 5میلیاردی که داشته است توانست در سومین هفته اکران خود رکورد فروش هفتگی سینمای ایران را جابه جا کند.

هزارپا

بازیگرانی که در فیلم کمدی «هزارپا» جدیدترین ساخته ابوالحسن داودی ایفای نقش کرده اند عبارت اند از: رضا عطاران، جواد عزتی، شهره لرستانی، نعیمه نظام دوست، سارا بهرامی، مهران احمدی، امیرمهدی ژوله و… .این فیلم سینمایی از سه هفته پیش در سینماهای کشور اکران شده است. این فیلم کمدی فقط در هفته ی قبل 4میلیارد و 942 میلیون تومان درآمد کسب کرده است میزان هزینه ای که از گیشه به دست آورده است 12 میلیارد و 251میلیون تومان است.

تگزاس

فیلم سینمایی «تگزاس» ساخته مسعود اطیابی از بیست و نهم فروردین در سینمای های کشور اکران شد. این فیلم هفته قبل توانست 478میلیون تومان درآمد کسب کند و در مجموع میزان میزان درآمد این فیلم از گیشه حدود 13میلیارد و 288میلیون تومان است. در این فیلم بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، پژمان جمشیدی و سام درخشانی به عنوان اصلی ترین نقش های این فیلم محسوب می شوند.

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» پس از چهار هفته نمایش توانست در مجموع 964میلیون تومان در آمد کسب کند. این فیلم که به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی فرشته طائرپور است در هفت روز گذشته توانست 330میلیون تومان فروش داشته باشد.

دشمن زن

فیلم کمدی «دشمن زن» پس از شش هفته نمایش دومیلیارد و 429میلیون تومان در آمد کسب کرده است. این فیلم کمدی که به ساخته کریم امینی بوده است در هفت روز گذشته 297میلیون تومان درآمد داشته است. بازیگرانی که در فیلم «دشمن زن» ایفای نقش کرده اند عبارت اند از: سام درخشانی، بهاره کیان افشار، الناز حبیبی، بهرنگ علوی و…

دارکوب

فیلم سینمایی «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی که برای نخستین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و سیمرغ بلورین بهترین باریگر نقش اول زن و مکمل مرد را سارا بهرامی و جمشید هاشم پور دریافت کردند از چهار هفته قبل در سینماهای کشور اکران شد. فیلم «دارکوب» تا به این زمان توانست یک میلیارد و 233میلیون تومان درآمد کسب کند. این فیلم سینمایی در هفته قبل 284میلیون تومان فروش داشته است.

به وقت خماری

فیلم کمدی «به وقت خماری» در هفته چهارم نمایش خود توانست 868میلیون تومان در آمد داشته باشد. این فیلم کمدی که به ساخته محمدحسین لطیفی است در هفته گذشته 209میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم کمدی بازیگرانی چون هادی کاظمی، هنگامی قاضیانی، سیما تیرانداز، مهدی فخیم زاده، هومن برق نورد و… بازی کرده اند.

خجالت نکش

فیلم سینمایی «خجالت نکش» بعد از دوازده هفته نمایش چهار میلیارد و 464میلیون تومان درآمد داشته است. اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی در هفت روز گذشته 111میلیون تومان فروش داشت. بازیگرانی که در این فیلم کمدی ایفای نقش کرده اند عبارت اند از: احمد مهرانفر، لیندا کیانی، علی صالحی، شبنم مقدمی، شهره لرستانی، سام درخشانی و الناز حبیبی.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *