#


صدرنشینی مجدد فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا»

1 مارس 2018 بدون نظر 1541 بازدید

صدرنشینی مجدد فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا»

فیلم های جدید شروع ضعیفی را در گیشه ها در اسفند داشته اند

فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» در دومین هفته نمایش یکه تاز قاطع گیشه سینمای ایران بود و فروش خود را تا مرز دو و نیم میلیارد تومان رساند. این در صورتی ا‌ست که شرایط فیلم ‌های تازه نمایش شده از چهارشنبه هفته قبل تعریفی ندارد و این فیلم ‌ها بدون تعداد سالن کافی و در نداشتن شرایط تبلیغ درست مخاطب زیادی را جذب نکرده ‌اند.

«بدون تاریخ، بدون امضا» دومین فیلم وحید جلیلوند با بازی نوید محمدزاده، امیر آقایی و هدیه تهران بر اساس لیست اعلام شده در سایت سینماتیکت از چهارشنبه هفته قبل تا روز گذشته یک میلیارد و دویست میلیون تومان فروش کرده و کل درآمدش از گیشه به دو میلیارد و چهارصد و پنجاه میلیون تومان رسیده است.

دومین فیلم پرفروش هفته “کمدی آینه بغل” با فروش 598میلیون تومانی بود و مجموع مبلغ فروش این فیلم نوزده میلیارد و صد و بیست و نه میلیون تومان شد. دیگر کمدی روی پرده «ما خیلی باحالیم» ساخته بهمن گودرزی هم 276میلیون تومان فروش کرد و مجموع درآمد به 848میلیون تومان رسید.

-اسرافیل» ساخته آیدا پناهنده در هفته دوم نمایش مخاطب بیشتری را جذب کرد و صد و شصت و دو میلیون تومان فروش داشت. این فیلم در کل دویست و سی و دو میلیون تومان از گیشه به دست آورده است.

ولی فیلم «مادری» که از چهارشنبه هفته قبل به صورت ناگهانی و بدون تبلیغات به نمایش در آمد، در هفته نخست 51میلیون تومان فروش داشت. در نخستین فیلم رقیه توکلی بازیگرانی مانند هومن سیدی، نازنین بیاتی و هانیه توسلی بازی می ‌کنند.

-هاری» به کارگردانی امیداحمد انصاری هم در هفته دوم نمایش 113میلیون تومان درآمد داشت و کل فروش آن به 196میلیون تومان رسید.

دو فیلم تازه دیگر یعنی «دعوتنامه» ساخته مهرداد فرید و «بلوک9 خروجی2» علیرضا امینی هم که سالن‌های خیلی زیادی در اختیار ندارند، به ترتیب دوازده و ده میلیون تومان فروش داشتند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *