#


شروع طوفانی نهنگ عنبر 2

نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا
8 می 2017 بدون نظر 1955 بازدید

شروع طوفانی نهنگ عنبر 2

شروع طوفانی نهنگ عنبر 2

به گزارش از من بپرس، با آغاز اکران فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا ظرفیت 50 سالن سینمای نمایش این فیلم پر شد.

بلیت این فیلم سینمایی که به صورت اینترنتی پیش فروش می شود، در حال حاضر به کلایی گران بها در بازار سینمایی کشور تبدیل شده است!!

«گراندسینما» یکی از سالن های پردیس سینمایی کورش است که امروز در اولین روز نمایش فیلم ساعت 10:30 پر شد.

از شهرستان‌ ها گزارش رسیده که در آنجا هم هم استقبال از این فیلمبسیار خوب بوده است. برای نمونه تمام سانس‌های مربوط به فیلم در پردیس سینمایی چهار باغ اصفهان از ساعت 10:30 صبح تا 22:45 دقیقه تکمیل شده است.

گفتنی است در این سینما 8 سانس برای نهنگ عنبر 2 در نظر گرفته شده است.

نهنگ عنبر مطابق پیش بینی ها به یکی از پرفروش ترین فیلم های اکران امسال سینماها تبدیل خواهد شد. قسمت اول این فیلم بنا بر گزارش ها با فروش بیش از 7 میلیارد تومانی خود سیزدهمین فیلم جدول پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است. جدولی که در یکی دو سال اخیر به سرعت در حال تغییر است.

با توجه به استقبال فلراوان از افتتاحیه این فیلم، به نظر می رسد قسمت دوم آن بتواند به راحتی رکورد فروش قسمت اول را بشکند.

داستان فیلم

در خلاصه قسمت دوم نهنگ عنبر که توسط سازندگان آن انتشار یافته، آمده است که این قسمت ادامه ماجراهای ارژنگ، نوبر و رؤیا است. نام فیلم اما یادآور یکی از سکانس‌های بامزه «نهنگ عنبر» است، جایی که ارژنگ آهنگ‌های مورد علاقه رویا را در نواری به نام «سلکشنِ رویا» به او می‌دهد.

در این فیلم که سامان مقدم آن را تهیه و کارگردانی کرده است، رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوى، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانى، رضا ناجی، على قربان‌زاده، شهلا ریاحى، کتایون امیر ابراهیمى، محسن قاضی مرادى، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدى حضور دارند.

برچسب ها برچسب‌ها:, , ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *