#


رقابت بازیگران در سریال ماه رمضان

رقابت سریال ها
6 فوریه 2017 بدون نظر 2783 بازدید

رقابت بازیگران در سریال ماه رمضان

رقابت بازیگران در سریال ماه رمضان

از امین تارخ و مهدی هاشمی تا محسن تنابنده و احمد مهران‌فر  چند سال است که سریال های  تلویزیونی برای پخش از هر شبکه‌ای در ایام ماه رمضان اعلام آمادگی می‌کنند.

با توجه به فرارسیدن روزهای تابستان همزمان با این ماه مبارک، برنامه‌های این فصل تنوع خاصی دارد تا علاوه بر پخش برنامه‌های سرگرم‌کننده و نمایش مجموعه‌های تلویزیونی، گرمای روز را برای مردم راحت‌تر کند.

سریال ها

“پایتخت 4″، “دردسرهای عظیم” و “گاهی به پشت سر نگاه کن”، سه مجموعه نمایشی رمضان تلویزیون هستند.

که قرار است از پنجشنبه 28 خرداد‌ماه پخش آن‌ها در شبکه‌های مختلف سیما آغاز شود. البته مینی سریال‌ها و نیز مجموعه‌ای هم برای شبکه پنجم سیما و همچنین ایام شب‌های قدر در نظر گرفته شده است.

اگرچه موضوع هر مجموعه باعث می‌شود تا مخاطبان یک سریال را دنبال کنند، اما حضور بازیگران آن مجموعه هم برای بیننده تلویزیون جذابیت‌های ویژه‌ای دارد.

خیلی از سریال‌ها را بر اساس حضور بازیگران آن در دوره‌های پخش قبلی سریال‌ها می‌شناسیم همانند مجموعه “پایتخت” یا بعضی نقش‌های پررنگ بازیگران باعث شده تا در خاطرمان بمانند همانند نقش امین تارخ در مجموعه اغما.

در این گزارش نگاهی به بازیگرانی که در مجموعه‌های امسال در ماه رمضان به ایفای نقش پرداخته‌اند، می‌اندازیم تا ببینیم در رقابت مجموعه‌های ماه مبارک رمضان، خاطره کدام بازیگر در ذهنمان باقی می‌ماند.

آخرین اخبار فرهنگی ،هنری را در حوزه های سینما ،تلویزیون ، موسیقی و تئاتر را با ما بخوانید
برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *