#


روزهای مرده اکران زمستان با فیلم «بدون تاریخ، بدن امضا» رونق گرفت

22 فوریه 2018 بدون نظر 1551 بازدید

روزهای مرده اکران زمستان با فیلم «بدون تاریخ، بدن امضا» رونق گرفت

رونق بخشیدن فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» به روزهای مرده اکران زمستان

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» ساخته وحید جلیلوند که یک سال بعد از شرکت در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر به نمایش در آمده است، در اولین هفته اکران خود موفق شد با فروش بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومانی در بالا ترین رده جدول پرفروش ‌های هفته قرار بگیرد و به گیشه بی ‌رمق زمستانی رونق ببخشد ولی فروش دیگر فیلم ‌های جدید تعریفی نداشت.

در این فیلم بازیگرانی چون امیر آقایی، نوید محمدزاده و هدیه تهرانی بازی کرده اند که بر اساس رقم گزارش شده از طرف سایت سینمانیکت از چهارشنبه هفته قبل تا دیروز یک میلیارد و 161میلیون تومان فروش داشته است و به چند هفته صدرنشینی «آینه بغل» پایان داد.

فیلم سینمایی «آینه بغل» در هفته قبل 677میلیون تومان فروش داشته است و در مجموع فروش خود را به آستانه هجده و نیم میلیارد تومان رساند. این کمدی سومین فیلم پرفروش در سال جاری سینمای ایران به حساب می آید.

فیلم سینمایی «هاری» یکی دیگر از فیلم هایی است که هفته قبل نمایش داده شده است که 72میلیون تومان فروش داشتن و چهارمین فیلم پرفروش هفته انتخاب شد. فیلم سینمایی «اسرافیل» ساخته آیدا پناهنده نیز که از چهارشنبه هفته گذشته اکران خود را شروع کرده است، 68میلیون تومان درآمد در هفته اول دریافت کرد.

فیلم کمدی «ما خیلی با حالیم» که کارگردانی آن  بر عهده بهمن گودرزی می باشد در دومین هفته نمایش خود 249میلیون تومان فروش داشته است و مجموع فروش آن از 560میلیون تومان گذشته است. یکی دیگر از فیلم های کمدی که بر روی پرده رفته است فیلم «عشقولانس» می باشد که در یک هفته اخیر 68میلیون تومان فروخت و مجموع درآمدش به یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان رسید.

از امروز فیلم‌ های «مادری» ، «دعوتنامه» ، «بلوک9 خروجی2» و «اشک نرگس» اکران خود را شروع کرده ‌اند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *