#


حضور ستاره های سینما در “عاشقانه”؛ گلزار و مهناز افشار باز هم نقش آفرینی کردند

3 اکتبر 2017 بدون نظر 4139 بازدید

حضور ستاره های سینما در “عاشقانه”؛ گلزار و مهناز افشار باز هم نقش آفرینی کردند

حضور ستاره های سینما در “عاشقانه”؛ گلزار و مهناز افشار باز هم نقش آفرینی کردند

سریالی که در این اواخر وارد نمایش های خانگی شده است یکی از فیلم هایی است که بازیگران زیادی را داشته است و از پرطرفدارترین فیلم ها می باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهده ی منوچهر هادی بوده است که سال گذشته فیلم “من سالوادور نیستم” را تولید کرده بود که از پرطرفدارترین فیلم های سینمایی در ایران بوده است.

بعد از اینکه منوچهر هادی در فیلم “من سالوادور نیستم” موفق شد تصمیم گرفت که این بار سریالی را بسازد.

فیلم “شهرزاد” توانست با فروشی که داشته است رکورد بزند و به جز اینکه این فیلم داستان، ساختار فیلم و فیلنامه ی خوبی دارد وجود بازیگرانش هم تاثیر زیادی در رکود زنی این فیلم داشته است. منوچهر هادی هم برای ساخت این فیلمش برای اولین بار به سراغ ستاره های سینما رفت.

عاشقانه از کی شروع شد؟

منوچهر هادی در نیمه ی سال 95شروع به ساخت فیلم “عاشقانه” کرد و بعد از اینکه مراحلی را گذراند در شهریور ماه همان سال تصویر برداری را آغاز کرد. او علاوه بر اینکه در تهران فیلمش را تولید کرد در شمال کشور هم تصویرهایی را گرفت و قرار است قسمت هایی از این سریال در دبی یا ترکیه اجرا شود. تهیه کننده ی این سریال مهدی گلستانه است و نویسندگان آن علی رضا کاظمی پور و سعید جلالی بوده اند که قبل از این سریال در تلویزیون مشغول به کار فیلمنامه نویسی بوده اند.

عاشقانه

عاشقانه

داستان عاشقانه از چه قرار است؟

مضمون فیلم “عاشقانه” اجتماعی است و روایت زندگی چند زوج جوان است. این زوج ها زندگی شان نسبتاً آروم است ولی با وارد شدن یک زن به این فیلم همه چیز به هم می خورد. منوچهر هادی درمورد این سریال می گوید: تا جایی که از سعید جلالی و علی رضا کاظمی پور شناخت دارم مطمئنم که فیلم “عاشقانه” یک فیلم خوب می شود. خصوصاً در این جا خبری از حساسیت ها و خطوط قرمز تلویزیون نیست. ماجرای این فیلم با ورود یک زن و ارتباطش با چند خانواده آغاز می شود و با این ورود باعث به هم ریختگی همه چیز می شود.

فرزاد فرزین می خواند و بازی می کند

علاوه بر بازیگران معروفی که در این سریال حضور دارند فرزاد فرزین هم ایفای نقش کرده است و به جز خواندن تیتراژ این فیلم بازیگری هم کرده است.

فرزاد فرزین قبل از این فیلم در چند فیلم دیگر هم بازی کرده است که عبارتند از: “کنسرت روی آب” ، “پسران آجری” و ” سگ های پوشالی”. البته طبق گفته ی خودش این تجربه هایی که داشته است همان گونه که دلش می خواسته نشده است. حالا باید این سریال را ببینید و بفهمید که بازیگری فرزاد فرزین در این فیلم چگونه است آیا به دلش می نشیند یا خیر. فرزاد فرزن در این مجموعه آهنگ های زیادی نیز خوانده است.

بازیگرانی که در این فیلم حضور داشته اند:

محمد رضا گلزار، حسین یاری، ساره بیات، مهناز افشار، بهاره کیان افشار، پانته آ بهرام، حمیدرضا پگاه، علیرضا زمانی نسب، فرزاد فرزین، مسعود رایگان، سارا رسول زاده، هومن سیدی و… از جمله کسانی هستند که حضور خود را در این فیلم به خوبی نشان داده اند.

 محمد رضا گلزار و مهناز افشار فیلم های زیادی را در کنار هم بازی کرده اند و آخرین فیلمی که در کنار هم حضور داشته اند فیلم ناموفق ” عشق تعطیل نیست” اثر بیژن بیرنگ بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *