#


جذاب تر بودن فصل سوم “شهرزاد” نسبت به فصل دوم

6 ژانویه 2018 8 نظر 2063 بازدید

جذاب تر بودن فصل سوم “شهرزاد” نسبت به فصل دوم

جذاب تر بودن فصل سوم “شهرزاد” نسبت به فصل دوم

یکی از بازیگران سریال “شهرزاد” به نام رامین ناصر نصیر گفته است که فیلم برداری فصل سوم این سریال تا نوروز سال آینده ادامه دار می باشد. قبل از این گفته بودند که سومین فصل از سریال شهرزاد تا 9بهمن ماه پخش خواهد شد.

بر اساس گفته ی رامین ناصر نصیر، امسال برای دو سریال به نام های “افسانه هزار پایان” و “شهرزاد3” بازی می کند و به همین دلیل است که نتوانسته در سینمای ایران فعالیت چندان پررنگی داشته باشد و در این دوره از جشنواره فیلم فجر هیچ اثری ندارم.

این بازیگر در مورد ساخت و فیلم برداری سومین فصل از سریال شهرزاد گفته است: فیلم برداری این مجموعه بدون هیچ وقفه ای و با سعی و کوشش بسیار زیاد از طرف گروه عوامل صورت می گیرد و بر اساس صحبت هایی که انجام شده است قرار است که فیلم برداری این سریال تا نوروز97 به پایان برسد.

بازیگر سریال “شهرزاد3” در آخر و در مورد جذاب بودن سومین فصل این سریال پر طرفدار گفته است: عوامل این سریال تلاش های زیادی را برای تولید اثری باکیفیت داشته است و داستان فصل سوم سریال “شهرزاد” به شدت پتانسیل درگیر کردن مخاطب را در اختیار دارد. من اطمینان دارم که مخاطبان این فصل سریال “شهرزاد” را در مقایسه با فصل دوم بیشتر پسند می کنند، چرا که قرار است اتفاقات جذاب تر بسیاری در این فصل رخ دهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *