#


تور اروپایی تمارض ادامه دارد

تمارض
23 می 2017 بدون نظر 1393 بازدید

تور اروپایی تمارض ادامه دارد

تور اروپایی تمارض ادامه دارد

به گزارش از من بپرس، تمارض اولین فیلم بلند عبد آبست، نویسنده و کارگردان جوان ایرانی تور اروپایی خود را در کشورهای آلمان، فرانسه، رومانی در خرداد ماه ادامه می ‌دهد.

قرار است این فیلم اوایل خرداد ماه در جشنواره سینمایی ایرانیان کلن نمایش داده شود. این جشنوراه از ٣ تا ٧ خرداد در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد.

مقصد بعدی تمارض کشور رومانی و شرکت در مسابقه اصلی شانزدهمین دوره جشنواره فیلم ترانسیلوانیا است.

جشنواره فیلم ترانسیلوانیا که به عنوان بزرگ‌ ترین فستیوال فیلم رومانی شناخته می شود، از ١١ تا ٢١ خرداد ماه برگزار خواهد شد.

در جشنواره ترانسیلوانیا به رسم هر ساله آیین بزرگ داشتی برای یکی از تأثیر گذارترین اشخاص صنعت سینما برگزار می شود. این جشنواره قصد دارد در دوره اخیر خود از آلن دلون، ستاره بزرگ دهه هفتاد و هشتاد میلادی سینمای جهان تجلیل کند.

این مراسم در کلوج ناپوکای رومانی، محل برگزاری جشنواره  و با حضور خود آلن دلون برگزار می شود.

تمارض پس از جشنواره فیلم ترانسیلوانیا راهی کشور فرانسه می‌شود تا در جشنواره فیلم ‌های ایرانی پاریس شرکت کند. این جشنواره نیز امسال پنجمین دوره خود را از ٢٤ تا ٣٠ خرداد برگزار خواهد کرد.

تمارض پس از این جشنواره اروپا را به مقصد آسیا ترک می کند تا در آخرین جشنواره تور خرداد ماه خود شرکت کند.

این فستیوال الف و معتبر، جشنواره فیلم شانگهای در کشور چین است که خود را برای برگزاری بیستمین دوره آماده می کند. تمارض قرار است در بخش پانورامای این جشنواره نمایش داده شود. جشنواره فیلم شانگهای از 27 خرداد کاه تا 5 تیر ماه در شهر شانگهای چین برگزار خواهد شد.

تمارض محصول هیچ فیلم و اولین فیلم بلند سینمایی عبد آبست به شمار می رود که نخستین بار در بخش فروم شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم برلین به نمایش در آمده بود، بعد از آن به هشتمین دوره جشنواره «اکنون خاورمیانه» در شهر فلورانس ایتالیا رفت.

تهیه کننده تمارض مریم شفیعی است و محمد اطبایی نیز عرضه و پخش بین المللی آن را بر عهده دارد.

در تمارض عبد آبست خود به عنوان بازیگر نیز کار کرده است. علاوه بر او بازیگرانی مانند وحید راد، مجید یوسفی، دانیال خجسته، شهرزاد سیفی، اَصغر پیران، جواد پورحیدری، جواد پولادی، علیرضا ساوه درودی، ایمان بسیم، حنانه شاهرخی، حسن و حسین جعفری نیز در این فیلم حضور دارند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از : مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، تدوین: هایده صفی یاری، موسیقی و طراحی صدا: بامداد افشار، مدیر تولید: جمشید ابراهیم کرمانی، طراح چهره پردازی: احسان روناسی، صدابردار: شاهین پور داداشی، طراح صحنه: مجید یوسفی، طراح لباس: نسیم ملکی، دستیاران کارگردان: مجید عبدی، ایمان بسیم، فیلمبردار: ناصر کاووسی، دستیار اول فیلمبردار: محمد خمیس آبادی، تصحیح رنگ: هوتن حق‌ شناس، جلوه‌های ویژه بصری: محمد ملایی، مسعود مؤمنی، جواد مطوری، روزبه شمشیری، سهیل اصغری، مدیر فنی: ایمان فلاح، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: مهدی پارسی، خواننده ترانه: اَصغر پیران، فاطمه ساربانها، ترجمه انگلیسی: حسن شرف الدین، طراح گرافیک و پوستر: بابک یادگاریان، آنونس: سعید کیان پور، مشاور رسانه ‌ای: گلاویژ نادری، عرضه و پخش بین الملل: محمد اطیابی، مجری طرح: شهرزاد سیفی، تهیه کننده: مریم شفیعی، محصول: هیچ فیلم.

عبد آبست که پیشتر به عنوان بازیگر در فیلم هایی مثل ماهی و گربه و هجوم هر دو از ساخته های شهرام مکری شناخته می شد، متولد سال 1366 در بندر عباس است.

تمارض اولین تجربه بلند آبست در نویسندگی و کارگردانی محسوب می شود. در خلاصه این فیلم آمده که درباره سه جوان است که به منزل یک پیرمرد می روند!!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *