#


تلویزیون در حال آماده سازی ۱۸ سریال طنز

سریال طنز
1 فوریه 2019 بدون نظر 3167 بازدید

تلویزیون در حال آماده سازی ۱۸ سریال طنز

تلویزیون در حال آماده سازی ۱۸ سریال طنز

شبکه های مختلف تلویزیون به ارائه و تولید سریال طنز روی آورده است شیرینی عزم جزم رسانه ملی برای تولید محتوای با نشاط و دارای طنز که به ذائقه مخاطب نزدیک و نزدیک تر می شود.

طبق بررسی های انجام گرفته مشخص شده است که مخاطبان آثار نمایشی استقبال قابل توجهی را در یکی دو سال اخیر به آثار طنز و داشته اند، از سوی دیگراستقبال به فیلم های سینمایی ژانر کمدی در گیشه اشتیاق مخاطب به ساخت آثار با دستمایه طنز و فضاهای شاد و مفرح را تایید می کند. با توجه به اینکه نیاز مخاطب و طرح مباحث روز و مقتضی شرایط اجتماعی و اقتصادی کنونی مسئولان سازمان صدا و سیما و مدیران مرکز فیلم تلاش خود را در یکی دو سال گذشته برای ایجاد فضایی که شاد و پرنشاط باشد و حالت اندو سودایی را به مخاطب القا کند در فضایی نمایشی به کار بسته اند.

ن. خ

 مراحل تصویربرداری مجموعه (ن.خ  ) به کارگردانی سعید آقاخانی برای پخش در نوروز ۹۸ در حال سپری است. در این مجموعه فریده سپاه منصور، علی صادقی، حمیدرضا آذرنگ و…. به تهیه کنندگی مهدی فرجی حضور دارند.

مر قانون

(مر قانون ) مجموعه ای است که به تازگی وارد مرحله تصویربرداری شده و از گزینه های نوروزی سینما است .این مجموعه به کارگردانی مشترک محمدحسین لطیفی و علیرضا نجف زاده می باشد تهیه کنندگی این مجموعه را مهران مهام برعهده دارد و بازیگران اصلی این مجموعه مرجانه گلچین، مهران غفوریان و هدایت هاشمی هستند.

 ساده دلان

نویسنده مجموعه (ساده دلان ) محمد حسین لطیفی است این مجموعه  به تهیه کنندگی حامد عنقا است که سال گذشته سریال پربیننده پدر را بر روی آنتن داشت. کارگردان ساده دلان بهرنگ توفیقی میباشد.

 پرچین

 سعید سعدی تهیه کننده مجموعه پر چین به قلم مشترک پدرام کریمی و مهدی محمدنژادیان است که این مجموعه در مرحله پیش تولید قرار دارد.

م. ک

این سریال توسط امیر پوروزیری سازنده مجموعه مینو کارگردانی خواهد شد و مرحله نگارش خود را سپری می‌کند.

 شرایط خاص

 این سریال مراحل ساخت را پشت سر گذاشته و آماده نمایش می باشد کارگردانی آن به عهده وحید امیرخانی به تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی میباشد و بازیگرانی همچون پروانه معصومی ،بهرام افشاری و کامبیز دیرباز در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

 پیچ تند

این مجموعه به تهیه کنندگی علی حجازی مهر مراحل تصویربرداری خود را سپری می‌کند و در آن از بازیگران تئاتری استفاده شده است. قاسم جعفری که از کارگردان های موفق سال‌های ابتدایی دهه ۸۰ بوده با ساخت این سریال بعد از مدت ها دوری از مدیوم تلویزیون به رسانه ملی بازگشته است.

سریال طنز گسل

سریال (گسل ) به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کننده گی محسن چگینی است که فصل اول آن با استقبال مخاطبان مواجه شد و مراحل نگارش سناریو فصل دوم را سپری می‌کند تا به زودی وارد پیش  تولید شود.

 زندگی شگفت انگیز

 این مجموعه که آماده برای پخش می باشد به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا فیروزان است .

در این مجموعه حمید لولایی ،سحر ولدبیگی و رضا داوودنژاد ایفای نقش کرده اند .

 الف ویژه

 این سریال با سوژه ای متفاوت توسط حامد افسری در حال نگارش است و به زودی وارد پیش تولید می شود.

  فوق لیسانسه ها

 سروش صحت و رضا جودی بعد از موفقیت مجموعه (لیسانسه ها ) قصد دارند تا ساخت سریال (فوق لیسانسه ها) را آغاز نمایند این سریال تا پایان سال پیش تولید خود را آغاز می‌کند.

 افسانه هزار پایان ۲

 این سریال هم اکنون آماده پخش از تلویزیون است و شهاب عباسی به دنبال پخش فصل اول این سریال سری دوم آن را نیز مقابل دوربین برده است.

 پیوند قلبها

 این سریال توسط فردین فرزین فرد و فرزاد امیر حمزه در حال نگارش است و بن مایه آن همانند گستره طنزسیاسی می باشد.

 دنگ و فنگ روزگار

این سریال توسط حسن وارسته به رشته تحریر درآمده است و کارگردانی آن را جواد مزدآبادی بر عهده دارد.

 متن این سریال که در حال تصویربرداری است به تهیه کنندگی امیرحسین طالبی می باشد .محمد نادری، نیما شاهرخ شاهی و سیروس گرجستانی از بازیگران اصلی این اثر طنز هستند که برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

 آچمز

 مجموعه (آچمز) در مرحله تصویر برداری قرار دارد و کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی حسین آقا هرندی میباشد .

در این مجموعه سیدمهرداد ضیائی، هومن برق نورد و امیرحسین رستمی ایفای نقش می‌کنند.

 خوشنام

 سریال کمدی خوشنام به تهیه کنندگی احمد زالی و نویسندگی محسن کیایی می باشد.

سریال طنز زیر همکف

 مجموعه (زیر همکف) برای  مرحله تصویربرداری برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

 این مجموعه به نویسندگی مهدی حمزه و احسان لطیفیان است و خاطره حاتمی، هومن شاهی و نگین معتضدی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی رضا جودی در آن نقش آفرینی می‌کنند.

سریال طنز آدمهای معمولی

 این مجموعه برای پخش از شبکه یک سیما به محض قطعی شدن گروه تولید وارد مرحله تصویربرداری خواهد شد، مجموعه ای که حمیدرضا لبافی فیلمنامه آن را می نویسند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *