#


تعیین زمان پخش چهارمین فصل سریال “از مردگان متحرک بترسید”

18 ژانویه 2018 يك نظر 2261 بازدید

تعیین زمان پخش چهارمین فصل سریال “از مردگان متحرک بترسید”

تعیین زمان پخش چهارمین فصل سریال “از مردگان متحرک بترسید”

بالاخره زمان قطعی پخش چهارمین فصل سریال “از مردگان متحرک بترسید” از سوی شبکه تلویزیونی ای ام سی اعلام شد. فصل تازه این سریال که به نوعی ادامه سریال “مردگان متحرک” به حساب می آید از روز یکشنبه مورخ 15آوریل برابر با 26فروردین به نمایش گذاشته می شود. بر اساس اعلام سازندگان، چهارمین فصل این سریال با حضور یکی از اصلی ترین شخصیت های فیلم “مردگان متحرک” پخش خواهد شد. در پی رویدادهایی که در فصل جدید این سریال رخ داده است مورگان (با بازی لنی جیمز) به حلقه یاران مدیسون (کیم دیکنز) خواهد پیوست.

شبکه ای سی ام قبل از این زمان نمایش سریال پر حاشیه “وحشت”  (The Terror) که ریدلی اسکات تهیه کنندگی آن را بر عهده داشت اعلام کرده بود که دو قسمت اول آن در تاریخ 26مارس برابر با پنجم فروردین به نمایش گذاشته می شود.

علاوه بر این سومین فصل فیلم «ورود به بدلندز» (Into the Badlands) قرار است که از 22آوریل برابر با دوم اردیبهشت بر روی آنتن برود. در فصل جدید دنیل وو بازیگر نقش سانی به نیک فراست می پیوندد تا راهی بدلندز شوند و سپس پسر او به نام هنری دچار یک بیماری مرموز می شود.

همین طور فیلم «روشن‌بین‌ها» (Visionaries) که داستان علمی تخیلی جیمز کارون می باشد ادامه پیدا می کند و در 30آوریل به نمایش گذاشته می شود. این اپیزود که دارای شش بخش است با فیلمسازان طراز اولی از جمله استیون اسپیلبرگ، ریدلی اسکات، آرنولد شوارتزنگر، سیگورنی ویور، جرج لوکاس، کریستفر نولان و ویل اسمیت به آنالیز ریشه های ژانر علمی تخیلی و آینده اش می پردازد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *