#


بیگانه: عهد از امروز اکران می شود

بیگانه: عهد
21 می 2017 بدون نظر 1331 بازدید

بیگانه: عهد از امروز اکران می شود

بیگانه: عهد از امروز اکران می شود

به گزارش از من بپرس، لحظه شماری برای نمایش «بیگانه: عهد» به کارگردانی ریدلی اسکات و آخرین فیلم از سری بیگانه به سر آمد و این فیلم از امروز در سراسر جهان اکران می شود.

این فیلم پنجمین قسمت از مجموعه علمی – تخیلی و ترسناک بیگانه محسوب می شود. فیلم اول که در سال 1979 اکران شد، توانست به موفقیت عظیمی برسد و تولید کنندگانش را به دنباله سازی آن واداشت. دنباله ها شامل بیگانه ها (1986) به کارگردانی جیمز کامرون، بیگانه 3 (1992) به کارگردانی دیوید فینچر، بیگانه: رستاخیز (1997) به کارگردانی ژان پیر ژنه و پرومتئوس (2012) به کارگردانی خود اسکات، می شدند.

حال قسمت جدید این مجموعه به نام «بیگانه: عهد» دنباله ای بر پرومتئوس خوانده می شود.

ریدلی اسکات، کارگردان اثر در یک مصاحبه گفته است که هر چند پرومتئوس فیلم خوبی از کار در آمده بود، اما نتوانسته به درستی آن چیزی را که وی می خواسته درباره پیشینه شخصیت های بیگانه در قسمت اول نشان دهد، عرضه دارد.

به همین دلیل اسکات گفته قصد دارد پس از چهل سال دوری از پروژه بیگانه، بعد از بیگانه: عهد یک قسمت دیگر نیز بسازد و در سال 2019 اکران کند.

دلهره آورتر از پرومتئوس

مایکل فاسبندر یکی از بازیگران «بیگانه: عهد» درباره آن گفته این فیلم از پرومتئوس بسیار دلهره آورتر است.

آنها سوار بر سفینه ای به نام Covenant (عهد) به دنبال سیاره تازه ای هستند که به نظرشان مانند بهشت جلوه می کند؛ اما اتفاقات داستان در ادامه نشان می دهد که جهنمی بیش نیست.

بجز فاسبندر، بیلی کرادوپ، دنی مک براید، دیمی بین بیشیر، کارمن اجوگو، ایمی سیمتز، کالی هرناندز و جیمز فرانکو نیز در بیگانه: عهد بازی کرده اند.

در این قسمت نقش ستوان الن ریپلی را کاترین واترستون 37 ساله ایفا می کند. نقشی که در تمام 4 قسمت پیشین، سیگورنی وی ور آن را بازی کرده بود.

عوامل اصلی «بیگانه: عهد» عبارتند از:

کارگردان: ریدلی اسکات

فیلم نامه: مایکل گرین، جک پگلین و جان لوگان

تهیه کننده: ریدلی اسکات، دیوید گیلر، والتر هیل

مدیر فیلمبرداری: داریوژ ولسکی

موسیقی: هری گرگسون ویلیامز

تدوین: پیه ت رو اسکالیا

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *