#


برکناری فیلم «همه پول های دنیا» از جشن موسسه فیلم آمریکا

فیلم همه پول های دنیا
8 نوامبر 2017 بدون نظر 1663 بازدید

برکناری فیلم «همه پول های دنیا» از جشن موسسه فیلم آمریکا

برکناری فیلم «همه پول های دنیا» از جشن موسسه فیلم آمریکا

بر اساس اظهاراتی که ضد کوین اسپیسی در مورد سوء رفتارهای جنسی او شده است ، نمایش فیلم جدید او به نام «همه پول های دنیا» توسط موسسه فیلم امریکا از برنامه جشن خود حذف شده است.

به گزارش ازمن بپرس ، این فیلم برای نمایش در جشن موسسه فیلم آمریکا در سال 2017 میلادی برگزیده شده بود که طبق اتهاماتی که به او زده شد این فیلم را از برنامه های اعلام شده خارج کرده اند.

ریدلی اسکات که این فیلم را اخیرا ساخته است ، کوین اسپیسی را دراین فیلم در مرکز یک آدم ربایی قرار داده است. شخص ربوده شده به نام جان پل گتی می باشد که شانزده سال سن داشته است نوه شخصیتی بوده است که نقش او را کوین اسپیسی بازی کرده است.
مادر این پسر سعی کرد تا پدر بزرگ میلیاردر او را راضی کند تا قسمتی از ثروت خود را که از سوی آدم ربا ها درخواست شده بود پرداخت کند که توانست موفق شود و او را راضی کرد.

فیلم همه پول های دنیا

فیلم همه پول های دنیا

بازیگران دیگری که در این فیلم حضور دارند مارک والبرگ و میشل ویلیامز می باشند. در این فیلم گریم کوین اسپیسی را بسیار سنگین انجام داده اند و نقش او را به عنوان یک شخص میلیاردر معروف ظاهر کرده اند.
طبق قرار هایی که گذاشته بودند این فیلم باید اولین اکران جهانی اش را در برنامه اختتامیه این جشن تجربه می کرد ، این جشن در ماه نوامبر برگزار می شد.

در این نمایش قرار بود از ریدلی اسکات به خاطر یک عمر تجربه کاری اش ادای احترام کنند و بر روی صحنه در مورد کارهای خود صحبت هایی کند.

زمانی که قرار بود نمایش این فیلم بر روی فرش قرمز برگزار شود هیچ یک از بازیگران حضور نداشته باشند ، ولی گروهی که تصمیم گیرنده بودند قرار گذاشتند که با یکدیگر ملاقات کنند که نتیجه آن خروج این فیلم از فستیوال شد.
ولی این فیلم طبق برنامه ای که از قبل تعین شده بود در تاریخ 22 دسامبر اکران عمومی اش را در آمریکا آغاز می کند.

طبق گفته های یکی از مسئولان این فیلم ، فیلم بسیار خوبی می باشد ، ولی طبق اظهاراتی که در این اواخر از یکی از بازیگران فیلم شده است ، نمایش آن به معنی بی احترامی به کسانی بوده است که به نوعی در این جریان سهم داشته اند و به همین خاطر نمی توانست در جشن گرامیداشت موسسه فیلم آمریکا به نمایش در بیاید.

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی

با این حال گفته شده که این فیلم حاصل وجود یک نفر نمی باشد و بیش از 800نفر تلاش کرده اند تا این فیلم را بسازند و این ماجرا یک بی عدالتی بزرگی است در حق سایر عوامل تولید که به خاطر اشتباه یک نفر نباید بقیه هم دیده شوند.

طبق بیانیه ای که از سوی موسسه فیلم آمریکا آمده است می گوید: جشن موسسه فیلم آمریکا از این فیلم به عنوان یک حرکت دسته جمعی تقدیر و تشکر کرده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *