#


اکران فیلم سینمایی “جن زیبا” در ایران و ترکیه به صورت همزمان

جن زیبا
13 دسامبر 2017 يك نظر 2459 بازدید

اکران فیلم سینمایی “جن زیبا” در ایران و ترکیه به صورت همزمان

اکران فیلم سینمایی “جن زیبا” در ایران و ترکیه به صورت همزمان

فیلم سینمایی “جن زیبا” در حال نزدیک شدن به مراحل پایانی تدوین می باشد و روابط عمومی این فیلم اعلام کرده است که بعد از برگزاری سی و ششمین جشنواره ی فیلم فجر، فیلم سینمایی “جن زیبا” که دومین فیلم سینمایی بایرام فضلی به حساب می آید همزمان با نمایش گذاشتن آن در سینماهای کشور در کشور ترکیه نیز اکران می شود. قبل از این حاشیه های بسیاری در مورد این فیلم سینمایی برای استفاده از بازیگر ترکیه ای ایجاد شد که در برنامه خبری 20:30و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نسبت به این فیلم سینمایی موضع منفی گرفته بودند.

فیلم سینمایی “جن زیبا” که مهرداد فرید تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد و اولین فیلم سینمایی است که بین ایران و ترکیه مشترک می باشد به مرحله پایانی تدوین رسیده است. تمامی سکانس های این فیلم در شهر اصفهان فیلم برداری شده است و نقش های اصلی این فیلم را فرهاد اصلانی و نوگل یشیلچای برعهده دارند.

جن زیبا

جن زیبا

ساخت این فیلم سینمایی با سرمایه گذاری و بازیگران هر دو کشور می باشد که قرار است بعد از اکران در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به صورت وسیعی در سینماهای ایران و ترکیه به نمایش گذاشته شود.

بازیگران دیگری که در این فیلم سینمایی ایفای نقش می کنند عبارتند از: محرم زینال زاده، لیلا موسوی، میثم پویان فر، لیلا زارع، علی جعفری و غزل فرید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *