#


اکران فیلم «جن زیبا» در اواخر تابستان

6 می 2018 بدون نظر 1597 بازدید

اکران فیلم «جن زیبا» در اواخر تابستان

فیلم سینمایی «جن زیبا» آخر تابستان به نمایش گذاشته می شود

مهرداد فرید که تهیه ‌کنندگی فیلم سینمایی «جن زیبا» را بر عهده دارد در آخرین گفت و گو خود زمان نمایش فیلم بایرام فضلی را آخر تابستان اعلام کرد. وی علاوه بر این بیان کرد جشنواره فجر نمی‌ تواند برای یک فیلمساز هدف باشد و به همین خاطر وی می ‌خواهد «جن زیبا» را به صورت مستقیم و برای مردم به نمایش بگذارد. تهیه کننده این فیلم از تولید یک فیلم کمدی که کارگردانی و تهیه کنندگی آن بر عهده خودش است را در آینده نیز خبر داد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» در پاسخ به این که آیا علاقه ‌ای ندارید که این فیلم را برای جشنواره فیلم فجر کنار بگذارید، تاکید کرد: «جشنواره فیلم فجر برای ما هیچ الویتی ندارد. ما فیلم را برای مردم تولید می کنیم و علاقه ‌مند هستیم بعد از پایان مرحله های تولید، ‌ فیلم را برای مردم اکران کنیم. جشنواره فیلم فجر نمی ‌تواند هدفی برای یک فیلمساز باشد. ما آخر تابستان را برای به اکران گذاشتن این فیلم در نظر گرفته‌ ایم.»

مهرداد فرید در خصوص پروژه بعدی خود گفته است: «هم اکنون دو فیلمنامه در دست داریم که یکی از آن ها فیلمنامه درام است و دیگری فیلمنامه کمدی می باشد. فیلمنامه درام قرار است که آقای بایرام فضلی کارگردانی آن را برعهده بگیرد و من نیز به عنوان تهیه‌ کننده در کنارش باشم. فیلمنامه کمدی‌ ما را نیز که در این روزها بازنویسی و چکش‌ کاری پایانی را در حال پشت سر گذاشتن است، خودم تهیه ‌کنندگی و کارگردانی می ‌کنم.»

رئیس انجمن تهیه‌ کننده ـ کارگردانان سینمای ایران در خصوص اظهارات سید ضیاء هاشمی در مورد آمیختن تمام انجمن‌ های تهیه‌ کنندگی کشور اعلام کرد: «به نظر من این اتفاق، پیشامد خوبی برای صنف تهیه‌ کنندگی سینما می باشد. سرانجام یک انجمن منسجم بهتر از چند انجمن می ‌تواند مسئله های تهیه ‌کنندگان را پیگیری کند. من به طور کامل با این امر موافق هستم.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *