#


فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” مشکلی برای اکران ندارد

اکران عصبانی نیستم
12 دسامبر 2017 يك نظر 1897 بازدید

فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” مشکلی برای اکران ندارد

فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” مشکلی برای اکران ندارد

به گزارش ازمن بپرس، بعد از اینکه نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد عدم اکران فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” صحبت هایی را کرد، سخنگوی شورای صنفی نمایش خبر داد که امروز در جلسه ای که در شورای صنفی نمایش برگزا شد در مورد اکران این فیلم سینمایی تصمیم جدیدی خواهند گرفت. در پایان این جلسه غلامرضا فرجی گفت که شورای صنفی نمایش قبل از این قرارداد اکران فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” ساخته رضا درمیشیان را به ثبت رسانده بود و زمان نمایش آن را اعلام کرده بود و به همین دلیل این فیلم در زمان اعلام شده اکران می شود.

اکران عصبانی نیستم

اکران عصبانی نیستم

غلامرضا فرجی در مورد اکران این فیلم از 29آذر در سینماهای کشور گفته است: در جلسه ای که برگزار شد هیچ صحبتی در مورد نمایش فیلم سینمایی “عصبانی نیستم” نشد، چون قبل ازاین نمایش این فیلم را در شورای صنفی نمایش به ثبت رسانده بودند و ما زمان به نمایش گذاشتن آن را هم اعلام کرده بودیم.

وی در پاسخ به سوال «آیا با وجود فشارهای بعضی از رسانه ها و شخصیت های سیاسی قرار داد نمایش فیلم “عصبانی نیستم” همچنان معتبر دارد؟» گفت: بله، اکران این فیلم طبق قراردادی که بسته شد و ما اعلام کردیم اکران می شود و مصوباتی که در مورد نمایش این فیلم است همچنان پا بر جا می باشد.

همچنین وی در مورد مصوبات دیگری که در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده است گفت: از چهارشنبه 22آذر ماه دو فیلم سینمایی “آپاندیس” و “حریم شخصی” در گروه آزاد به نمایش گذاشته می شود. همچنین بعد از فیلم سینمایی “شکلات” در گروه زندگی فیلم سینمایی “پسر عمو، دخترعمو” نیز به ثبت رسید و در گروه ماندانا بعد از به پایان رسیدن اکران فیلم “ثبت با سند برابر است” فیلم سینمایی “سد معبر” نیز بر روی پرده خواهد رفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *