#


اعلام فیلم اختتامیه دوره هفتاد و پنجم جشنواره ونیز

7 آگوست 2018 بدون نظر 1325 بازدید

اعلام فیلم اختتامیه دوره هفتاد و پنجم جشنواره ونیز

معرفی فیلم اختتامیه جشنواره ونیز

در شب اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم ونیز نیک هام کارگردان ایرلندی با اکران جدیدترین فیلم خود فعالیت خود را به پایان می رساند. فیلم «Driven»  بر اساس یک اتفاق واقعی تولید شده و تصویر سازی ماجرای یکی از مانورهای به یاد ماندنی پلیس فدرال آمریکا است.

این کارگردان ایرلندی که برنده جایزه بفتا نیز شده بود در این فیلم داستان زندگی جان دلورن بنیان گذار شرکت اتومبیل سازی دلورن را به تصویر کشیده است. وی رابطه خیلی خوبی با جیم هافمن بزهکار سابقه ‌دار دارد که بعدها به برای خبرچینی برای پلیس می پردازد و رسوایی بدی را به وجود می آورد که پایان زندگی این فرد شناخته ‌شده را به ثمر می رساند.

به نقل از ورایتی، ماجرای فیلم اختتامیه این جشنواره در سال های اول دهه 1980 در کالیفرنیا می ‌گذرد. به احتمال زیاد فیلم «Driven» در روز هشتم سپتامبر در لیدو در بخش بیرون از مسابقه اکران شود. بازیگری فیلم دلورن را لی پیس انجام داده است که پیش از این بازی در دونقش را در فیلم های «نگهبانان کهکشان» و «هابیت» در کارنامه خود دارد.

نیک هام در پاسخ به خبر منتخب آخرین اثرش به عنوان فیلم پایانی و اختتامیه این دوره از جشنواره ونیز از این اتفاق سینمایی به عنوان «جشنواره ‌ای الهام» یاد نموده: «هم موجب سربلندی است و هم خیلی خوشحالم که یک بار دیگر به ونیز دعوت شدم تا این ماجرای ناگفته را با بینندگان به اشتراک بگذارم.» نیک هام 60 ساله ایرلندی آخرین مرتبه دو سال پیش با فیلم «سفر» در این جشنواره حضور پیدا کرده بود.

کالین بیتمن نویسنده فیلم «سفر» به عنوان نویسنده فیلمنامه اصلی این فیلم می باشد.

این دوره از جشنواره فیلم ونیز قرار است از بیست و نهم ماه اوت تا هشتم سپتامبر برگزار گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *