#


اعلام زمان اکران سری دوم سریال “قصه ندیمه”

17 ژانویه 2018 بدون نظر 1649 بازدید

اعلام زمان اکران سری دوم سریال “قصه ندیمه”

اعلام زمان اکران سری دوم سریال “قصه ندیمه”

به گزارش ازمن بپرس، زمان پخش دومین فصل سریال “قصه ندیمه” از طریق شبکه تلویزیونی هولو اعلام شده است. بر اساس خبری که این شبکه داده است فصل جدید سریال “قصه ندیمه” که در دو رشته برترین درام و برترین بازیگر زن توانسته است که برنده جایزه گلدن گلوب شود در مجموع سیزده قسمت از 25آوریل (پنج اردیبهشت) به نمایش گذاشته می شود. در شب افتتاحیه ی دومین فصل از این سریال همزمان با آن دو قسمت اول سریال به نمایش گذاشته می شود و از آن به بعد هر کدام از قسمت های جدید در روزهای چهارشنبه پخش می شود.

سریال “قصه ندیمه” که یک سریال پر طرفدار و تحسین شده است توسط استودیو “ام جی ام” تولید شده است و نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده بروس میلر بوده است که در مجموع خالق اصلی این فیلم به حساب می آید.

علاوه بر این چهارمین فصل که فصل پایانی سریال «Casual» می باشد و محصول استودیو تلویزیونی “لاینزگیت” است نیز از 31ژوئیه مصادف با نهم مرداد به نمایش گذاشته می شود. خالق اصلی این سریال زاندر لمان می باشد.

سریال “گنجینه ملی” که دومین فصل آن در مجموع چهار قسمت آماده پخش می باشد و قرار است که از چهارم آوریل (پانزده فروردین) به نمایش گذاشته شود. جدیدترین فصل این سریال که جدیدا در بریتانیا پخش می شود، داستان دختر سیاهپوستی است که ربوده شده که بلافاصله از طرف یک خانواده ی سفیدپوست آن را به فرزندخواندگی قبول می کنند. خالق اصلی این فیلم و نویسنده آن جک ثورن می باشد.

علاوه بر این ادامه جدید مستند “رژه پنگوئن ها” که برنده اسکار نیز شده است این دفعه با عنوان “مرحله بعدی” (The Next Step) قرار است که در روز جمعه 23مارس برابر با سوم فروردین ماه از شبکه هولو به نمایش گذاشته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *