#


نیم بها شدن بلیت سینما در ماه رمضان

15 می 2018 بدون نظر 1511 بازدید

نیم بها شدن بلیت سینما در ماه رمضان

بستن قرار داد اکران فیلم «دارکوب»

سخنگوی شورای صنفی نمایش، غلامرضا فرجی در خصوص مصوبات جلسه این شورا بیان کرد که امروز قرارداد فیلم سینمایی «دارکوب» پس از فیلم «خجالت ‌نکش» در گروه استقلال به ثبت رسید. وی علاوه بر این بیان کرد که همانند چند سال اخیر بلیت فیلم ‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان، قبل از افطار به صورت نیم بها ارائه خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمیش در مورد طرح نمایش فیلم ‌های سینمایی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: «طرح اکران ماه مبارک رمضان از روز  پنج شنبه مورخ 27 اردیبهشت‌ ماه شروع خواهد شد. شورای صنفی نمایش امروز به تصویب رساند که نرخ بلیت در این طرح، از صبح تا ساعت 17 به طور نیم بها و از ساعت 17تا سحر به شکل تمام بها می باشد.»

در این طرح هر دو هفته نمایش فیلم، یک هفته به حساب می آید و این به آن معنی است که فیلم ‌ها می ‌توانند مدت بیشتری سر گروه سینمایی شان را حفظ نمایند. همه ی فیلم ‌هایی که در این طرح حضور دارند از شورای صنفی نمایش حواله اکران کسب نموده ‌اند.

غلامرضا فرجی در خصوص قراردادهای تازه ی فیلم ‌های سینمایی هم بیان کرد: «قرارداد فیلم «دارکوب» که کارگردانی آن بر عهده بهروز شعیبی در سرگروه استقلال برای نمایش بعد از فیلم «خجالت نکش» ثبت شد و نمایش سایر فیلم ‌ها نیز به خاطر این ‌که کف فروش بالایی دارند همواره ادامه خواهد داشت.»

غلامرضا فرجی در مورد نمایش بازی ‌های جام جهانی در سینما‌های کشور گفت:« در این هفته هیچ تصمیمی در مورد نمایش بازی‌ های جام جهانی در سینماهای کشور نگرفته شده است و تصمیم‌ گیری درخصوص این مسئله هفته آینده انجام می شود.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *