#


مبلغ898 میلیون در برابر دو میلیارد و 700 میلیون برای فیلم قلاده های طلا

11 ژوئن 2018 بدون نظر 2903 بازدید

مبلغ898 میلیون در برابر دو میلیارد و 700 میلیون برای فیلم قلاده های طلا

اعتراض تهیه کننده فیلم سینمایی قلاده های طلا به مبلغ 2 میلیارد و 700 میلیون تومانی

پیش از این در خصوص فیلم قلاده های طلا که بسیار نیز پرحاشیه بوده مبلغ دو میلیارد و 700 میلیون تومان عنوان شده است که محمد خزاعی به عنوان تهیه کننده این فیلم اعلام کرده رقمی که به وسیله موسسه رسانهای تصویری در خصوص قلاده های طلا نام برده صحیح نمی باشد و این فیلم تنها 898 میلیون تومان دریافت کرده است.

محمد خزاعی در مصاحبه ای که با فارس داشته گفته: در سال1390 که فیلم قلاده های طلا در حال ساخت و تولید بود موسسه رسانه های تصویری تنها 33 درصد را برای مشارکت در این فیلم عهده دار بوده و رقمی که به صورت دقیق در این مورد می توان نام برد 898 میلیون تومان می باشد.

او در ادامه صحیت های خود افزوده رسانه ها و سازمان سینمایی قصد دارند شخصیت او و فیلم قلاده های طلا را تخریب کنند و عنوان کرده: با نهایت تاسف سازمان سینمایی طی چند وقت اخیر رقمی را در مورد فیلم قلاده های طلا عنوان کرده که در حدود 2 میلیارد و 700 میلیون تومان می باشد. این خبر موجب شده تا بعضی از رسانه ها این مبلغ اشتباهی را ذکر کرده و سعی دارند به این وسیله شخصیت من و حتی فیلم قلاده های طلا را زیر سوال ببرند.

محمد خزاعی به عنوان یکی از تهیه کنندگان برجسته سینمای ایران در ادامه صحبت های خود افزود: سازمان سینمایی پس از اینکه این آمار را منتشر نمود تمایلی برای تصحیح آن نداشت و اصلاحیه ای که پس از چند روز منتشر شد در اثر پیگیری هایی بوده که از جانب ما صورت گرفته است. البته ناگفته نماند اصلاحیه عنوان شده نیز به صورت رسمی مشاهده نشده و برخی همچنان متصور هستند که این مبلغ گزاف از جانب ما دریافت شده است. محمد خزاعی در ادامه گفتگوی خود ابراز تعجب کرده و گفته: بسیار برایم جای تعجب است که از میان فیلم های بسیاری که وجود دارد تنها رقمی که برای مشارکت فیلم سینمایی قلاده های طلا عنوان شده اشتباه شده است.

آقای خزاعی در پایان گفتگوی خود تصریح نمود: موسسه رسانه های تصویری که اقدام به نشر این مبلغ اشتباه کرده موجب تشویش شده و اکاذیب را منتشر نموده است و همین مساله موجب شده که برخی از افراد نسبت به تخریب این پروژه سینمایی اقداماتی را انجام دهند. البته باید این مساله را نیز عنوان کنیم که موسسه رسانه های تصویری پس از اینکه این اشتباه به وقوع پیوست تنها یک اصلاحیه در خصوص آن منتشر نمود و هیچگونه عذرخواهی رسمی از من و عوامل فیلم قلاده های طلا نکرد. باید با نهایت تاسف اعلام کنم برای این دوستان آبروی افرادی همچون من هیچ اهمیتی ندارد و سعی در تخریب شخصیت افراد دارند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *