#


فیلم “سوء تفاهم” و بازی پژمان جمشیدی ، اکبر عبدی و مریلا زارعی

فیلم سوء تفاهم
14 نوامبر 2017 بدون نظر 3181 بازدید

فیلم “سوء تفاهم” و بازی پژمان جمشیدی ، اکبر عبدی و مریلا زارعی

فیلم سوء تفاهم و بازی پژمان جمشیدی ، اکبر عبدی و مریلا زارعی

بعد از اینکه بازیگرانی چون لیلا حاتمی ، طناز طباطبایی ، بهرام رادان ، صابر ابر و سحر دولتشاهی از بازی در فیلم سوء تفاهم که کارگردانی آن بر عهده احمد رضا معتمدی می باشد ، انصراف داده اند ، عوامل فیلم با بازیگران جدیدی به توافق رسیده اند. یکی از نکات عجیبی که در این پروژه وجود دارد این است که بازیگران معروف از بازی در فیلم احمد رضا معتمدی که این فیلم قرار است توسط سازمان اوج ساخته شود ، انصراف داده اند.

فیلم "سوء تفاهم"

فیلم “سوء تفاهم”

سال قبل این کارگردان ، فیلمی به نام “راه رفتن روی سیم خاردار” را جلوی دوربین برده است. بعد از اینکه این فیلم به سی و پنجمین جشنواره ی فیلم فجر راه نیافت ، احمد مهرانفر یکی از بازیگران فیلم “راه رفتن روی سیم خاردار” به سکوتی که احمدرضا معتمدی درباره راه نیافتن به فیلم فجر کرد ، اعتراض کرد.

فیلم "سوء تفاهم"

فیلم “سوء تفاهم”

با اینکه تا به این زمان خبری از اکران فیلم “راه رفتن روی سیم خاردار” نشده است ، این کارگردان تصمیم گرفته است که با سرمایه گذاری سازمان اوج ، فیلم “سوء تفاهم” را به جلوی دوربین ببرد.

اول قرار بود که بازیگران معروفی از جمله بهرام رادان ، صابر ابر ، سحر دولتشاهی ، لیلا حاتمی و طناز طباطبایی در این فیلم بازی کنند ، ولی بعد از گذشت چند روز تمام آن ها به دلایل مختلفی از حضور شان در فیلم احمد رضا معتمدی انصراف دادند.

فیلم "سوء تفاهم"

فیلم “سوء تفاهم”

ولی قرار است که بازیگران جدیدی به این فیلم بیایند. اکبر عبدی ، مریلا زارعی ، کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی قرار است که در این فیلم ایفای نقش کنند و جای بازیگرانی که انصراف داده اند را بگیرند.

بعد از اینکه این بازیگران جدید به این فیلم اضافه شدن عوامل آن تصمیم گرفتند که فیلم برداری این فیلم را از فردا آغاز کنند. تهیه کنندگی فیلم ” سوء تفاهم” بر عهده جلیل شعبانی می باشد که اولین فیلمی است که تهیه کنندگی آن را می کند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *