#


ویژه برنامه سی وشمین جهانی فیلم فجر در شبکه چهار

19 آوریل 2018 بدون نظر 1393 بازدید

ویژه برنامه سی وشمین جهانی فیلم فجر در شبکه چهار

گفتگو با تهیه کننده ویژه برنامه جشنواره جهانی فیلم فجر

به گزارش از من بپرس، در مجموعه پردیس سینمایی چارسو جشنواره، سی وشمین جهانی فیلم فجر از سی فروردین تا هفت اردیبهشت به اجرا در خواهد آمد و شبکه 4 تلویزیون با برگزاری استودیو در این مکان، جشنواره جهانی فیلم فجر را  در هر روز با ارائه نادر طالب زاده در نشست با سازندگان برنامه روی آنتن می برد.

اجرا کننده ویژه برنامه ، محمد حمیدی مقدم در گفتگو اعلام کرد: در ویژه برنامه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر نادر طالب زاده هر شب با یکی از دعوت شدگان و برنامه سازان به نام خارجی حاضر در جشنواره به گفتگو می نشیند و گزارش هایی از اتفاق های هر لحظه از جشنواره به نمایش در می آید که بینندگان در روند اتفاقات و رویدادهای هر روزه این رخداد فرهنگی قرار می گیرند.

این تهیه کننده شبکه چهر سیما اضافه کرد: مجری برنامه آقای نادر طالب زاده در این چند شب، هر شب با چهره های به نام و معروف جهانی همانند بازیگر معروف سینمای ایتالیا فرانکو نرو، کارگردان خوب کشورمان مجید مجیدی با همراهی آهنگساز «میلیونر زاغه نشین» و «محمد(ص) » اِی. آر. رحمان و فیلمبردار لری اسمیت  و نورپرداز آثار استنلی کوبریک، الیور استون تهیه‌کننده و کارگردان به نام و معروف کشور آمریکا به بحث می نشیند.

محمد حمیدی مقدم در پایان افزود: ویژه برنامه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در هر برنامه به یک سینما و کارگردانانش مخصوص داده شده است. به این صورت که یک شب با سینمای فرانسه و بحث با ژان پی‌یر لئو بازیگر و کارگردان معروف فرانسوی، برنامه ای با فیلمسازان حوزه خاورمیانه که در این قسمت طالب زاده با رشید مشهراوی کارگردان و بازیگر فلسطینی و محمد الدراجی کارگردان و تهیه کننده عراقی به بحث می نشیند.

این برنامه در شبکه 4 سیما برای سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز پنجشنبه ساعت ۲۲، جمعه ساعت ۲۳:۳۰ و از شنبه ساعت ۲۱ پخش خواهد شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *