#


“تگزاس” در جشنواره فیلم فجر حضور ندارد!!

تگزاس
28 اکتبر 2017 بدون نظر 3359 بازدید

“تگزاس” در جشنواره فیلم فجر حضور ندارد!!

“تگزاس” در جشنواره فیلم فجر حضور ندارد!!

به گزارش ازمن بپرس: طی مصاحبه ای که در این رابطه با آقای مسعود اطیابی انجام شد باخبر شدیم که فیلم سینمایی “تگزاس” به طور حتم در جشنواره فیلم فجر حضور نخواهد داشت ، وقتی دلیل این کارش را پرسیدیم ، وی چنین گفت : با وضعیت فعلی که جشنواره دارد دیگر انگیزه ای برای رقابت با فیلم های دیگر وجود ندارد.

فیلم سینمایی ” تگزاس ” را مسعود اطیابی کارگردانی کرده است ، این فیلم محصول مشترک ایران و برزیل است که در ماه های قبل کار تصویر برداری این فیلم در برزیل انجام شد. این فیلم از بازیگران خوبی برای ایفای نقش استفاده کرده است. بازیگرانی مانند حمید فرخ نژاد ، پژمان جمشیدی ،سام درخشانی و تعدادی از هنرمندان خوب بومی برزیل در این فیلم حضور دارند و به همین دلیل است که پیش بینی می شود یکی از فیلم های پر فروش و پر مخاطب باشد. از آقای اطیابی پرسیدیم :

خبرهایی به گوش می رسد که قرار است گروه فیلم برداری و عوامل سفر دوباره ای را به برزیل داشته باشند که پاسخ وی به این سوال این گونه بود: ما در مدت زمان کوتاهی که در برزیل بودیم سعی کردیم که کار فیلم برداری را به پایان برسانیم ، اکنون به مراحل آخر این کار نزدیک شده ایم و کارهای پایانی تدوین را توسط آقای موحد شادرو شاهد هستیم و راف کات اولیه را زده ایم.

تگزاس

تگزاس

کارگردان فیلم ماه گرفتگی که در این فیلم کاری را بر عهده گرفته ، درباره فیلم “تگزاس” می گوید: هنوز برای موسیقی و صداگذاری فیلم ، کاری انجام نشده است که در آینده ی نزدیک این کار را انجام می دهیم ، ولی قطعاً برای موسیقی این فیلم حتما باید دوباره به برزیل سفر کنیم ، چون فیلم تقریباً کمدی می باشد باید یک موسیقی داشته باشد که با فیلم تمایز داشته باشد.

آقای اطیابی هم در این رابطه افزود: بخاطر این که ما در پروژه این فیلم با گروه بزرگی از دست اندر کاران و بازیگران برزیلی کار کرده ایم و کل فیلم برداری این فیلم در برزیل انجام شده است باید بخشی از موسیقی فیلم مرتبط با فرهنگ و کشور برزیل باشد و ما مجبوریم برای ساخت این مویسقی سفر دوباره ای به برزیل داشته باشیم.

وی در رابطه با سینمای برزیل صحبت کرد و گفت: برزیل سینمای با نظام و قانونمندی ندارد . آن ها در حوزه ی فیلم سازی فعالیت خوبی دارند ، ولی سینمای مطرحی را ندارند. ما در ایران بر عکس آن ها سینمای مستقلی داریم.

تگزاس

تگزاس

از آقای اطیابی پرسیدیم که هزینه ساخت این فیلم را چه کسانی متقبل شده اند؟ وی بیان کرد که تمام هزینه هایی که برای ساخت و تولید این فیلم شده است را بخش خصوصی بر عهده گرفته است و پخش آن هم توسط فیلم ایران خواهد بود. تمام تلاش ما بر این است که این فیلم تا نوروز سال 97 بر روی پرده سینما حاضر شود ، که در این رابطه کلیه عوامل اعم از پخش کننده و سرمایه گذارتلاش خود را انجام می دهند. این کارگردان درباره جشنواره فیلم فجر نیز گفت : جشنواره باید به هویت و جایگاه اصلی خود بازگردد ، نه شبیه حال حاضر که به صورت تکه تکه در آمده است و مشخص نیست چه سرانجامی برای سینمای ایران دارد آن هم زمانی که هیچ کمکی نمی تواند به سینما و اکران جهانی کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *