#


بازیگران فیلم «سونامی» معرفی شدند

20 مارس 2018 بدون نظر 1841 بازدید

بازیگران فیلم «سونامی» معرفی شدند

معرفی بازیگرانی که قرار است در فیلم «سونامی» ایفای نقش کنند

میلاد صدرعاملی در نخستین تجربه کارگردانی خود می خواهد فیلم سینمایی «سونامی» را از اوایل سال بعد جلوی دوربین ببرد. وی جدیدا پیش تولید فیلم خود را شروع کرده است و اوایل سال آینده م به طور جدی وارد فاز تولید می شود. قبل از این اعلام شده بود بهرام رادان در این فیلم ایفای نقش خواهد کرد و امروز هم بازیگران جدید این فیلم سینمایی معرفی شدند.

از جمله بازیگران که جدیدا حضورشان در فیلم سینمایی «سونامی» قطعی شده است شامل مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری و رعنا آزادی ور می باشند. قبل از این دست اندرکاران فیلم با بهرام رادان برای بازی در فیلم به توافق رسیده بودند.

صدیقیان و غفاری قبل از این در فیلم سینمایی «قاعده تصادف» ساخته بهنام بهزادی هم با یکدیگر هم بازی بوده اند. فیلمبرداری فیلم «سونامی» در تهران صورت خواهد گرفت و بعضی از لوکیشن ها هم تا به الآن انتخاب شده است.

علی اصغری و میلاد صدرعاملی نویسندگان این فیلم و رسول صدرعاملی تهیه کننده فیلم سینمایی «سونامی» می باشند که یک درام ورزشی است و به مسئله چالش های رقابتی ورزشکاران خواهد پرداخت. محوریت داستان فیلمنامه در خصوص زندگی یک تکواندوکار می باشد که در ادامه با اتفاقات گوناگونی مواجه خواهد شد.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *