#


انصراف عوامل فیلم جدید شهاب حسینی از جشنواره فجر

31 دسامبر 2017 بدون نظر 2259 بازدید

انصراف عوامل فیلم جدید شهاب حسینی از جشنواره فجر

انصراف عوامل فیلم جدید شهاب حسینی از جشنواره فجر

در این روزها با اینکه هیات انتخاب جشنواره سی و ششم جشنواره فجر بررسی فیلم های درخواستی برای حضور در این جشنواره را پشت سر می گذارد، روابط عمومی فیلم سینمایی “نبات” که شهاب حسینی نقش اصلی را در آن بر عهده دارد خبر دادند که فیلم پگاه ارضی از شرکت در این دوره از جشنواره انصراف داده است، با این که اعلام کرده بود که در جشنواره فجر حضور خواهد داشت و می خواهد که برای اولین بار در جشنواره جهانی فیلم به نمایش بگذارد.

فیلم سینمایی “نبات” که اولین ساخته ی سینمایی پگاه ارضی به حساب می آید، در این روزهای اخیر مراحل فنی اش را  تمام کرده است. این فیلم یک ملودرام خانوادگی یا مضمون اجتماعی می باشد که خواستار شرکت در جشنواره ملی فیلم فجر بوده است ولی با انصراف شرکت در این دوره از جشنواره ملی فجر خود را آماده می کند تا در جشنواره سی و ششم جهانی فجر حضور داشته باشد.

فیلم سینمایی “نبات” در 35مرحله در لوکیشن های گوناگون در تهران و لواسان جلوی دوربی رفت و تا چند روز دیگر ساخت موسیقی متن آن را شروع خواهند کرد.

در این فیلم سینمایی نازنین فراهانی نقش مقابل شهاب حسینی را بازی می کند. وی قبل از این از حضورش در سریال کیانوش عیاری به نام “87متر” انصراف داده بود و این طور که به نظر می رسد دلیل انصراف او از سریال کیانوش عیاری به خاطر بازی در این فیلم سینمایی بوده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *