#


مجریان تحویل سال 96 تعیین شدند

مجریان
9 مارس 2017 بدون نظر 2435 بازدید

مجریان تحویل سال 96 تعیین شدند

مجریان تحویل سال 96 تعیین شدند

همه ساله در آغاز سال نو شبکه های تلویزیون اقدام به اجرای برنامه هایی از تلویزیون تا ساعات خوبی را در کنار مردم و در زمان تحویل سال داشته باشند.هر ساله با آغاز سال نو شمسی و وورد به بهاری جدید صدا و سیما برنامه های متنوع را برای مردم ارائه می دهد. این برنامه ها معمولا با افراد شاخص و مجریان خوب برگزار می گردد و با چیدمانی از هفت سین به روی آنتن می رود.

صدا و سیما هر ساله سعی دارد در هنگام تحویل سال در کنار خانواده ها باشد و شرایط بهتری را برای آنها مهیا کند. این برنامه ها معمولا تا روزهای پایانی عید نوروز ادامه پیدا میکند و به صورت شبانه روز میهمان خانه های مردم است. همیشه آغاز سال مانند یک ماراتن برای کارگردانان و تهیه کنندگان است تا بتوانند برنامه خودشان را به ترین نوع ارائه دهند.

مجریان شبکه های مختلف

امسال نیز مثل هر سال احسان علیخانی با برنامه 3 ستاره 10 روز قبل از سال تحویل به شبکه سه سیما می آید و با توجه به نظر مردم و آرای آنها برنامه های تلویزونی را به چالش میکشاند. این برنامه امسال به مدت 7 شب پخش می شود که برنامه های تلویزیونی به رای گذاشته می شود.

شبکه اول سیما نیز برنامه ی ( فرمول یک ) را به تهیه کنندگی افشین حسین خانی با اجرای علی ضیا برای لحظات تحویل سال به نمایش میگذارد.

شبکه های دو و پنج سیما سال گذشته با اجرای احسان کری و ژیلا صادقی مهمان خانه ی مردم بودند که امسال با سکوت خبری مدیران هنوز برنامه ای را برای تحویل سال ارائه نداده اند اما شنیده ها حاکی از حضور فرزاد حسنی، احسان کرمی و محسن آزادی در دقایق شروع سال 96 است.

دیگر شبکه ها نیز در روزهای آتی برنامه های خود را برای تحویل سال آینده به عموم مردم خواهند داد.

برچسب ها برچسب‌ها:, ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *