#


شرکت های خانوادگی و تولید تجهیزات لازم سینمایی

تجهیزات سینما
16 آوریل 2017 بدون نظر 2765 بازدید

شرکت های خانوادگی و تولید تجهیزات لازم سینمایی

شرکت های خانوادگی و تولید تجهیزات لازم سینمایی

از میان شرکت هایی که عمدتاً در برلن ، هامبورگ و مونیخ مستقر بودند این گروه را می توان ذکر کرد : شرکت های مستر ، گرین باوم ، واسکز ، کانتی ننتال _ کونست فیلم ، دویچه موتوسکوپ و بیوگراف . اکثر این شرکت ها به طور خانوادگی اداره می شدند و به تولید تجهیزات فیلمبرداری و لنز می پرداختند و عمدتاً به این دلیل وارد فیلمسازی شدند که بتوانند دوربین و پروژکتور بفروشند .

اسکارمستر

از قرار ، اسکارمستر به همان اندازه که به کاربردهای نظامی و علمی سینما علاقه داشت به توان سرگرم کنندگی آن نیز توجه داشت . برخلاف او ، راهکار پاول دیوید سون ، دیگر تهیه کننده مهم آلمانی دهۀ 1910 ، تنها به جنبۀ سرگرم کننده مهم آلمانی دهۀ 1910 ، تنها به جنبه سرگرم کنندگی سینما نظر داشت . دیوید سون که در آغاز در زمینه تجارت مد موفق بود ، شرکت چند منظوره اش به نام Allgemein Kinematographen Gesellschaft Union Theater ( از این پس : پاگو PAGU) را در فرانکفورت تأسیس کرد که از تولید فیلم تا بنا کردن استودیو و ساخت تجهیزات فعالیت داشت .

او در سال 1909 ، درالکساندر پلاتز برلین ، سینمایی 1200 نفره ساخت و تولید فیلم را آغاز کرد تا بتواند علاوه بر محصولات پاته در پاریس و شرکت فیلم نوردیسک در کپنهاگ ، فیلم های خودش را نیز در برنامه ها بگنجاند . در حالی که مستر هنوز سرگرم Tonbilder های خودش ( صحنه هایی از سالومه ، ویگفرید ، و تا نهاورز که در استودیو فیلمبرداری می شد و سپس برای نمایش بر روی آنها صداگذاری می شد ) بود ، دیوید سون با یکی از سرمایه های اصلی نوردیسک ، آستانسیلن و همسر کارگردان او اِربن گد قرار داد بست .

محصولات آلمان

در زمان شروع جنگ ، تنها 13 درصد از فیلم های به نمایش درآمده در آلمان ، محصول آلمان بودند. فیلم هایی که از دوره پیش از 1913 باقی مانده است ، این رشد تصادفی را بازتاب می دهند . طی دهۀ نخست فیلم _ واقعیت ها ( صحنه هایی از خیابان های برلین ، رژها های نظامی ، به آب انداختن کشتی ها ، سان دیدن قیصر از نیروها ) نمایش های وودویل و اکروباسی ( مشتزنی با کانگورو ، اکروبات های در حال بازی ، شیرین کاری با دوچرخه ) نمایش های مد و صحنه های شهوت آلود حمام کردن ،عمده فیلم ها را تشکیل می دهند . علاوه بر اینها ، طرح های کمیکی به سبک پاته ، اسلایدهای فانوس خیال Magic ( lantern) و زوترپ که به فیلم تبدیل می شدند ، فیلم های پر حقه و شوخی های خاله زنکی نیز وجود داشتند .

برچسب ها برچسب‌ها:, , ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *