#


«تنگه ابوقریب» دومین فیلم برتر در سینما

25 آگوست 2018 بدون نظر 3327 بازدید

«تنگه ابوقریب» دومین فیلم برتر در سینما

فیلم «تنگه ابوقریب» پیشروی فیلم های کمدی

با نگاهی به فهرست فروش هفتگی گیشه سینماهای ایران متوجه خواهیم شد که فیلم کمدی «هزارپا» مانند هفته های گذشته باز هم به عنوان پرفروش ترین فیلم هفته سینمای ایران انتخاب شد. دومین رتبه در این فهرست متعلق به فیلم «تنگه ابوقریب» می باشد. این فیلم با مضمون جنگی ای که دارد موفق شد در هفته قبل 800 میلیون تومان درآمد کسب کند و درآمد قابل توجهی را به دست بیاورد.

هزارپا

جدیدترین اثر ابوالحسن داودی از هفت هفته پیش در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، شهره لرستانی، مهران احمدی، نعیمه نظام دوست، امیر مهدی ژوله و… ایفای نقش کرده اند. این فیلم در هفت روز گذشته موفق شد دو میلیارد و 845میلیون تومان درآمد کسب کند و مجموع درآمد آن به 28میلیارد و 528میلیون تومان رسید.

تنگه ابوقریب

فیلم سینمایی «تنگه ابوقریب» از دو هفته پیش در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم موفق شد در جشنواره فجر سال قبل سیمرغ بلورین بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کند. این فیلم تا به این زمان توانست یک میلیارد و 425میلیون تومان درآمد کسب نماید و در هفت روز گذشته هم 801میلیون تومان فروش داشته است.

دم سرخ ها

فیلم کمدی «دم سرخ ها» اثری از آرش معیریان از سه هفته قبل در سینماهای کشور بر روی پرده رفت. در این فیلم بازیگرانی چون جواد رضویان، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، رضا شفیعی جم، علی صادقی، رضا ناجی، شهره لرستانی و… حضور دارند. این فیلم توانست تاکنون یک میلیارد و 272 میلیون تومان فروش داشته باشد. فیلم «دم سرخ ها» در هفت روز گذشته نیز 437 میلیون تومان فروش کرد.

کاتیوشا

فیلم کمدی «کاتیوشا» اثری از علی عطشانی بعد از چهار هفته اکران توانست در هفت روز گذشته 217میلیون تومان فروش داشته باشد و مجموع درآمد آن به یک میلیارد و 367میلیون تومان رسید. بازیگرانی چون هادی حجازی فر، احمد مهرانفر، لیلا اوتادی، میترا حجار، ارژنگ امیرفضلی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، قاسم زارع و… در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

شعله ور

فیلم سینمایی «شعله ور» اثری از حمید نعمت الله در هفته اول اکران خود 158میلیون تومان فروش داشته است. بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند عبارت اند از:امین حیایی، زهرا خوشکام و دارا حیایی و…

خاله قورباغه

فیلم عروسکی «خاله قورباغه» پس از هشت هفته اکران دو میلیارد و 105میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این فیلم در هفت روز گذشته موفق شد 110میلیون تومان فروش داشته باشد. کارگردانی این فیلم عروسکی برعهده افشین هاشمی و تهیه کنندگی آن برعهده فرشته طائرپور می باشد.

 تگزاس

آخرین اثر مسعود اطیابی که از بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور اکران شد توانست در هفت روز گذشته نود میلیون تومان فروش داشته باشد و مجموع درآمد آن از گیشه به چهارده میلیارد و 283میلیون تومان رسید. بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش های اصلی این فیلم را برعهده داشتند.

 دارکوب

فیلم «دارکوب» ساخته بهروز شعیبی برای نخستین بار در جشنواره سی و ششم فیلم فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و مکمل مرد را به دست آورد. این فیلم بعد از هشت هفته اکران تا به این زمان یک میلیارد و 880 میلیون تومان درآمد داشته است و در هفته گذشته نیز، 67 میلیون تومان فروش کرد.

دشمن زن

فیلم کمدی «دشمن زن» اثری از کریم امینی در هفت روز گذشته 65میلیون تومان فروش داشته است و مجموع درآمد آن بعد از 10هفته اکران به سه میلیارد و 61میلیون تومان رسید. در این فیلم بازیگرانی چون سام درخشانی، الناز حبیبی، بهاره کیان افشار ، بهرنگ علوی و… ایفای نقش کرده اند.

همه چی عادیه

فیلم کمدی «همه چی عادیه» اثری از محسن دامادی در هفته اول اکران خود به درآمدی معادل 42میلیون تومان دست یافت. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش کرده اند عبارت اند از: عباس غزالی، بهنوش بختیاری، رز رضوی، پژمان بازغی، رضا رویگری، لیلا بلوکات و سحر قریشی.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *