#


کاهش فروش در گیشه سینماها در آستانه ماه رمضان

17 می 2018 بدون نظر 1663 بازدید

کاهش فروش در گیشه سینماها در آستانه ماه رمضان

فروش بلیت های سینما در آستانه ماه رمضان کاهش داشته است

با مشخص شدن آمار فروش هفتگی سایت سینما تیکت، معلوم گردید که برای سومین هفته پشت سر هم فیلم «تگزاس» پر فروش‌ ترین فیلم هفته شد. ولی از نکته جالب آمار فروش این هفته به پایین آمدن فروش فیلم ‌های سینمایی در روزهای ماه رمضان است به صورتی که کلیه ی فیلم ‌های روی پرده نسبت به هفته قبل با افت درآمدی میان 300تا 400میلیون تومان روبرو شدند.

تگزاس

تازه ترین فیلم تولید شده مسعود اطیابی که از روز بیست و نهم فروردین ماه در سینماهای کشور به نمایش گذاشته شد، به عنوان پرفروش ترین فیلم در سینمای ایران برای هفته دوم انتخاب شد. این فیلم در هفته قبل توانست مبلغ یک میلیارد و 159میلیون تومان درآمد کسب کند تا مجموع درآمد آن از گیشه به رقم 5میلیارد و 628میلیون تومان برسد. بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش می کنند حمید فرخ نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی می باشند که به عنوان نقش های اصلی فیلم تگزاس به حساب می آیند.

فیلشاه

انیمیشن «فیلشاه» نسبت به هفته قبل با پایین آمدن به یک باره فروش روبرو شد. این انیمیشن که 166سالن را در اختیار دارد، در هفته قبل 669تومان درآمد کسب کرد. «فیلشاه» تا به امروز 6میلیارد و 563میلون تومان فروش داشته است.

عصبانی نیستم

فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» که بعد از پنج سال توقیف از هفته قبل در تعدادی از سالن های سینماهای کشور به نمایش گذاشته شد، با در اختیار داشتن 92سالن سینمایی، بعد از دو هفته مبلغ یک میلیارد و 480میلیون تومان درآمد کسب کرد. این فیلم در یک هفته قبل 599میلیون تومان فروش داشته است.

لاتاری

سومین ساخته سینمایی محمد حسین مهدویان که نمایش خود را به مانند دیگر فیلم های اکران نوروز از بیست و سوم اسفند ماه سال قبل شروع کرد، تا به امروز 13میلیارد و 736میلیون تومان درآمد کسب کرده است. این فیلم در هفته قبل 526میلیون تومان فروش داشته است.

مصادره

پرفروش ترین فیلم نمایش نوروزی تا به امروز 14میلیارد و 647میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم که از هفته سوم نمایش دچار تنزل فروش شد، در هفته قبل 436میلیون تومان درآمد کسب کرد که به عنوان پنجمین فیلم پرفروش هفته انتخاب شد. در «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی ایفای نقش می کنند.

چهارراه استانبول

فیلم سینمایی آخری که محسن کیایی آن را ساخته است، پس از دو هفته نمایش توانست به 958میلیون تومان درآمد دست پیدا کند. این فیلم که برای بار اول در جشنواره فیلم فجر اکران شد، با وجود داشتن 83سالن سینمایی در اختیار خود، موفق شد در یک هفته قبل، 433میلیون تومان فروش داشته باشد.

خجالت نکش

اولین فیلم سینمایی که رضا مقصودی آن را ساخته است و به همراه بازیگرانی چون احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی پس از دو هفته به نمایش گذاشتن توانست 764میلیون در آمد کسب کند. این فیلم کمدی در هفت روز قبل هم391 میلیون تومان فروش داشته است.

به وقت شام

آخرین اثر ابراهیم حاتمی کیا که برای بار اول در جشنواره فجر سال قبل بر روی پرده رفت و حاتمی کیا توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را به خود اختصاص دهد، تا به این زمان 12میلیارد و 459میلیارد تومان در آمد کسب کرده است. این فیلم در هفته قبل 378میلیون تومان فروش داشته است و به عنوان هشتمین فیلم پرفروش هفته انتخاب شد.

لونه زنبور

فیلم کمدی «لونه زنبور» که یکی از ساخته های برزو نیک نژاد می باشد و پژمان جمشیدی، محسن کیایی، رعنا آزادی ور، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد و فرید سجادی حسینی نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند که بعد از هشت هفته به نمایش گذاشتن توانست 8میلیارد و 476میلیون تومان در آمد کسب کند. این فیلم در هفت روز قبل 260میلیون تومان فروش داشته است و به عنوان نهمین فیلم پرفروش در لیست فروش هفتگی قرار گرفت.

خوک

فیلم «خوک» ساخته مانی حقیقی که به عنوان دهمین فیلم پرفروش انتخاب شده است و برای بار اول در جشنواره فیلم برلین بر روی پرده رفت. این فیلم پس از گذشت دو هفته به نمیش گذاشتن توانست 344میلیون تومان درآمد کسب کند و در هفت روز قبل هم 199میلیون تومان فروش داشته است.

آن سوی ابرها

آخرین فیلم سینمایی تولید شده توسط مجید مجیدی که در کشور هند مقابل دوربین رفته است، بعد از دو هفته به نمایش گذاشتن توانست فقط 79میلیون تومان درآمد کسب کند و در هفته قبل هم 40میلیون تومان فروش داشته است. در این اواخر نسخه دوبله این فیلم در سینماهای سراسر کشور به اکران گذاشته شد.

جشن دلتنگی

فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» که پوریا آذربایجانی آن را به همراه بازیگرانی چون محسن کيايي، بهنام تشکر، پانته‌آ پناهي‌ها، بابک حميديان، مينا ساداتي، ساغر قناعت و… ساخته است بعد از گذشت دو هفته 74میلیون تومان درآمد کسب کرده است و با در هفت روز قبل با فروش 38میلیون تومانی در قعر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *