#


فروش خانه بهروز وثوقی منتفی شد

خانه بهروز وثوقی
29 می 2017 بدون نظر 1203 بازدید

فروش خانه بهروز وثوقی منتفی شد

فروش خانه بهروز وثوقی منتفی شد

به گزارش از من بپرس، اخبار تازه ای که درباره به مزایده گذاشتن خانه بهروز وثوقی منتشر شده، حکایت از منتفی شدن این امر دارد.

خبرگزاری ها امروز این خبر را به نقل از یک فیلم ساز منتشر کرده اند. بنابراین فروش خانه قدیمی بهروز وثوقی، از ستاره های سینمای پیش از انقلاب که در خیابان استاد نجات الهی (ویلای سابق) قرار دارد تا اطلاع ثانوی کنسل شده است.

شنیده شده که خانه بهروز وثوقی در تملک بنیاد مستضعفان قرار دارد و این بنیاد پس از انصراف از فروش این خانه تصمیم دارد برای آن یک کاربری فرهنگی تعریف کند.

سیاست تازه بنیاد مستضعفان؛ شایعه یا واقعیت؟

گفتنی است که خبر این مزایده دیروز در فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشت. در این خبر آمده بود که بنیاد مستضعفان و جانبازان در اقدامی تازه و پس از فروش کاخ رضا شاه در گچسر به قیمت ۱۵ میلیارد تومان، این بار سراغ خانه بهروز وثوقی رفته و آن را برای فروش و تخریب به مزایده گذاشته است.

این خبر همچنین از سیاستی تازه در نزد مسئولان بنیاد مستضعفان پرده برمی داشت که بر اساس آن این بنیاد مدتی است املاک قدیمی را که جنبه میراث فرهنگی دارد، به فروش می گذارد.

اما به نظر می رسد خانه بهروز وثوقی سرنوشت بهتری پیدا کرده است. بنا به گفته های فیلم سازی که خبر منتفی شدن فروش خانه را اعلام کرده، او و تعدا دیگری از سینماگران با شنیدن خبر مزایده خانه بهروز وثوقی نزد یکی از مدیران بلندپایه بنیاد مستضعفان رفته و درخواست کرده اند که بنیاد از این تصمیم منصرف شود.

این فیلم ساز که هویتش فاش نشده با تقدیر از روحیه فرهنگی مدیر مذکور بیان کرده که او بلافاصله دستور داده تا صحت تعلق خانه به بهروز وثوقی بررسی شود تا در صورت تأیید از فروش آن ممانعت به عمل بیاورد.

شایعات درباره بهروز وثوقی

گفتنی است بهروز وثوقی از معروف ترین ستاره های سینما در سال های پیش از انقلاب محسوب می شود. او که با فعالیت در دوبله وارد سینما شده بود، بعد از مدتی حضور به عنوان سیاهی لشکر و سپس بازی در نقش های فرعی توانست در فیلم صد کیلو داماد (1340) نقش اصلی را به دست بیاورد.

اوج معروفیت بهروز وثوقی با فیلم قیصر (1348) رقم خورد که او را از مقام یک ستاره به جایگاه بت سینمادوستان ارتقا داد. وثوقی از گرانترین هنرپیشه های سینمای پیش از انقلاب بود و شایعاتی درباره ارتباط وی با محافل درباری بر سر زبان ها بود که خود او در یک مصاحبه آن را رد کرده است.

وثوقی در اوایل سال 1357 برای بازی در یک فیلم به آمریکا رفت، اما با پیروزی انقلاب اسلامی در آنجا ماندگار شد. چند سال نیز شایعاتی در باب بازگشت این ستاره و بازیگر شهیر به ایران پخش شد که هیچ کدام رنگ واقعیت نگرفت. حال باید دید شایعه فروش و یا منتفی شدن فروش خانه قدیمی او به کجا منجر خواهد شد. خانه ای که گویا بیش از ده میلیارد تومان قیمت خورده است.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *