#


بهرام رادان و ترانه علیدوستی خواستار بازگشت بهروز وثوقی به ایران شدند

28 می 2018 بدون نظر 2515 بازدید

بهرام رادان و ترانه علیدوستی خواستار بازگشت بهروز وثوقی به ایران شدند

درخواست برای بازگشت بهروز وثوقی به ایران توسط بهرام رادان و ترانه علیدوستی

پس از این که صدای بهروز وثوقی در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی پخش شد بهرام رادان واکنشی از خود نشان داد، وی برای اولین بار مطلبی را در خصوص این پیگیری به انتشار گذاشته است. رادان در پیج اینستاگرامش نوشت: با مدیران چند دوره قبل وزارت ارشاد دیداری داشته ام تا برای برگشت این بازیگر به ایران موقعیتی را فراهم سازند.

این بازیگر محبوب سینما پس از انتشار ویدیویی از صدای بهروز وثوقی که در مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی برای افراد حاضر پخش شد در پیج اینستاگرامش نوشت: با پخش شدن صدای بهروز وثوقی در این مراسم خوشحال شدم ولی از طرفی دیگر باعث غمگینی من شد. من با این بازیگر محبوب و دوست داشتنی افتخار آشنایی و هم صحبتی را داشتم و همواره نیز دارم، ولی همیشه به خاطر عدم حضور این ثروت با ارزش در وطنی که به تمام مردم ایران تعلق دارد ناراحت هستم.

رادان در ادامه صحبت هایش نکته ای را یادآوری کرد که تا به حال درباره ی آن هیچ صحبتی نکرده بود، وی گفت: زمانی که مدیریت قبلی ارشاد فعالیت داشت از بهروز وثوقی اجازه گرفتم تا با مسئولین مربوطه دیداری داشته باشم تا برای بازگشت قیصر سینمای ایران شرایطی را مهیا کنند ولی افسوس که این اتفاق نیفتاد، البته این را بگویم که زمانی که صدای بهروز خان وثوقی در خانه سینماگران پخش شد بسیار خوشحال شدم. از خدا می خواهم که شما را برای ایران و ایران زمین حفظ کند.

علاوه بر این ترانه علیدوستی با انتشار توییتی خواهان بازگشت بهروز وثوقی به ایران شد. ترانه علیدوستی در توییتی که منتشر کرده است برای تلاش هایی که باید در حق ناصر ملک مطیعی صورت می گرفت ابراز تاسف کرد و گفت: کسانی که همواره بهروز وثوقی را دوست دارند می توانند برای برگرداندن او به ایران تلاش کنند، چرا که هنوز فرصت باقیست.

وی در آغاز توییت خود که امروز آن را منتشر کرده است گفت: دیگر زمانی وجود ندارد برای کسی که قسمتی از هویت ملی/ فرهنگی ما بود بیشتر تلاش کنیم. با این که نمی دانم آیا باز امکان این وجود داشت که کاری را انجام داد.

علیدوستی در آخر در خصوص بازگشت بهروز وثوقی به ایران نوشت: باید تمام خصومت هایی که با بهروز وثوقی وجود دارد را کنار گذاشت و او را پیش کسانی که هنوز دوستش دارند برگرداند، چون هنوز فرصت باقیست همچون خیلی های دیگر.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *