#


واکنش بهاره افشاری به شایعات راجب وی

واکنش بهاره افشاری به شایعات راجب وی
25 ژانویه 2017 يك نظر 2011 بازدید

واکنش بهاره افشاری به شایعات راجب وی

واکنش بهاره افشاری به تهمت ها و شایعات درباره ی لو رفتن عکسهای خصوصی اش

بهاره افشاری با انتشار پستی در اینستاگرامش به تمام شایعات و تهدید های خود و خانواده اش پایان داد
بازیگر موفق ( او یک فرشته بود ) در این باره در صفحه ی اینستاگرام خد نوشت ؛ ( تجویز من برای دوستان مطبوعات و خبرگزاری های ژورنالها مصرف روزی یک عدد قرص ضد توهم و ارامش بخش برای تسکین اعصاب و تسلط برای بزاتاب وقایع است).

افشاری

بهاره افشاری در ادامه گفت :

یکی از هزاران مزاحم اینستاگرامی من پای خود را از گلیمش درازتر کرده و با خرید شماره تلفن من، من و خانواده ام را تهدید به اخاذی و اسید پاسی و .. کرد و بعد از ماه ها بی توجهی ، نهایتا از زمان شروع شکایتم تا دستگیری آقای مزاحم 48 ساعت طول کشید.
هرگز نه ایشون و نه هیچ مزاحم دیگری را نخواهم دید و حرفهایش را هم نخواهم شنید چه برسد که بخواهم پیشنهادات این افراد را بپذیرم و جواب دهم. برای شناخت من همین قدر را بدانید که در این 4 ماه انقدر درگیر این موضوع بوده و هستم که وقت دیدن عزیزان واقعی و شنیدند حرفهای آن ها را نداشتم.
من به درخواست پلیس فتا و به پیشنهادات آنه برای عبرت دیگران جلوی دوربین آنها رفتم و این موضوع را من به درخواست پلیس فتا و به پیشنهاد آنها برای عبرت دیگران جلوی دوربین آنها رفتم و این موضوع را مطرح کردم. حالا شما دوستان مطبوعاتی پیاز داغ آن را زیاد کنید و بگویید عکس های شخصی ام لو رفته و خواستگارم جواب رد شنید و خانم ب الف فلان است و فلان شاید کمی بیشتر جنجالی شود!!

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *