#


نقش جنجالی هوتن شکیبا در شبی که ماه کامل شد

هوتن شکیبا
1 فوریه 2019 بدون نظر 4203 بازدید

نقش جنجالی هوتن شکیبا در شبی که ماه کامل شد

 نقش جنجالی هوتن شکیبا در شبی که ماه کامل شد

الناز شاکر دوست با انتشار پستی از گریم متفاوت هوتن شکیبا در فیلم (شبی که ماه کامل شد ) از این فیلم رونمایی کرد.

 (شبی که ماه کامل شد) برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران می‌شود و ساخته جدید نرگس آبیار کارگردان فیلم نفس است از گریم متفاوت هوتن شکیبا در روزهای نزدیک به جشنواره رونمایی شد.

بازیگراصلی فیلم (شبی که ماه کامل شد) هوتن شکیبا است که با گریمی متفاوت در این فیلم نقش آفرینی می‌کند و خبرهایی از نقش جنجالی او در فیلم نرگس آبیار به گوش می خورد.

نقش متفاوت هوتن شکیبا در شبی که ماه کامل شد

 الناز شاکر دوست با انتشار پستی از گریم متفاوت هوتن شکیبا در (فیلم شبی که ماه کامل شد) از این فیلم رونمایی کرد.

 الناز شاکر دوست با انتشار این عکس نوشت:

 در دومین تصویر از فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار از نقش اول مرد فیلم با بازی هوتن شکیبا رونمایی شد.

 شکیبا در عرصه تئاتر از بازیگران شناخته شده است که در سینمایی شبی که ماه کامل شد در نقش جنجالی و متفاوت از آنچه پیشتر ایفا کرده است ظاهر می شود.

 نرگس آبیار کارگردان (شبی که ماه کامل شد) چهارمین فیلم سینمایی خود را به تهیه کنندگی محمد حسین قاسمی روانه جشنواره کرد .این فیلم عاشقانه ای متفاوت نسبت به آثار قبلی نرگس آبیار است که در آن هوتن شکیبا و الناز شاکردوست دو نقش اصلی را برعهده دارند.

 در خلاصه داستان شبی که ماه کامل شده آمده است

 داستان دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق یک جوان شهرستانی می‌شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد.

بازیگران شبی که ماه کامل شد عبارتند از:

 هوتن شکیبا/ الناز شاکردوست/ شبنم مقدمی/ امین میری/ آرمین رحیمیان/ فرشته صدر عرفایی/ فرید سجادی حسینی/ بانیپال شومون بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

 در بخش مسابقه اصلی سی و هفتمین جشنواره فجر (فیلم شبی که ماه کامل شد) حضور دارد و در روزهای اول جشنواره نمایش خود را در سینماهای مردمی و با حضور عوامل فیلم آغاز میکند همچنین نمایش این فیلم از ۱۴ بهمن در سینمای رسانه ها خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *