#


زهره صفوی و بیکار بودن

زهره صفوی و بیکار بودن
24 دسامبر 2016 بدون نظر 1779 بازدید

زهره صفوی و بیکار بودن

خانم زهره صفوی به مدت 3 سال بیکار است و معتقد است در سینمایی که پارتی بازی است نمی شود ترقی کرد

خانم زهره صفوی طی گفت و گویی با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با ورود جوانان علاقه مند به بازیگری گفت : جوانان ما در از دور تماشا می کنند و در کار نیستند و آن طور هم که میبینید نیست.

درحال حاضر تمامی پیشکسوتان سینما بی کار هستند و ما هنرمندان در سینما حضور نداریم. او در ارتباط با بیکاری کارمندان گفت که سینمای ما رو به شکست است و به یک سینمای بی روح و مریض تبدیل شده است زیرا که کسی حمایتش نمی کند.

راهنمایی ایشان برای جوانان :

جوانان ما نمی دانند که در حال حاضر سینما شهرت و درآمدی ندارد. آن هایی که باید شهرت ببرند ما در حال حاضر چیزی برای تولید نداریم و با این اوصاف جوانان ما نباید وقتشان را تلف کنند و وارد این عرصه شوند و زیرا این کار پشتیبانی ندارد.

علاقه بری جوانان ما عاقبت ندارد و آینده ساز نیست … آنها باید به چیزی علاقه داشته باشند که برایشان آینده و شخصیت داشته باشد. این کار محبوبیت و شهرت دارد اما بعید می دانم نصیب کسی شود. زیرا هر بازیگری 1 الی 2 بار در سینما کار میکند و یک بار مصرف است هر معیار و ملاکی بی فایده است و هیچ سودی برای سینما ندارد.

و چیزی که باعث این دوری شده است رابطه و بی حمایتی است زیرا در سینمایی که همش پارتی بازی و رابطه باشد سینما ترقی نمی کند سینما باید با اصالت باشد و بر اساس ضابطه باشد نه رابطه.

ناراضی بودن دختر ایشان :

او گفت دخترش را زمانی که 3 سالش بود وارد عرصه ی سینما کرد و الان 32 سالش است و با این که تمام شرایط و ملاک یک بازیگر با اصالت و خوب را دارد فعالیت کمی داشته و از من بسیار ناراضی است که چرا او را وارد این حرفه کرده ام و الان کاری نیست که ر آن ایفای نقش کند. او از این شرایط ناراضی است و وکالت می خواند.

الان چند سالی است که شرایط سینما تغییر کرده است، سینمای قبل با الان خیلی متفاوت بود. در اوایل انقلاب افرادی سینما را هدایت می کردند که متعهد، انقلابی تر کار بلد بودند. مانند حمید خیرالدین و فرآورده که باعث شد سینما در راه درستی حرکت کند و هرگز بازیگری در هر سریال و فیلم درستی دعوت می شد.

ولی در حال حاضر و در این عرصه برای من که پیشکسوت در هنر هفتم کار متناسب و درستی نیست و تا به الان 2 کار کوچک به من پیشنهاد شد که خیلی کوچک است و من در آن ایفای نقش کرده ام.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *