#


خانم ابتکار جواب ساغر عزیزی را نداد

ساغر عزیزی
21 دسامبر 2016 بدون نظر 1835 بازدید

خانم ابتکار جواب ساغر عزیزی را نداد

 ماجرای ساغر عزیزی و حاشیه های فیلم و مسائل محیط زیستی

خانم ساغر عزیزی که در سریال معمای شاه نقش فرح پهلوی را بازی می کند و علاقه ی بسیاری به پیگیری مسائل محیط زیست دارد.

از این که توسط خانم معصومه ابتکار  برای طرح یک موضوع درباره ی محیط زیست انتخاب نشد ناراحت است. در یک مجموعه ی تلویزیونی که حکایت از تاریخ دارد متناسب بودن آن با وقایع درگذشته است و این که ظاهر و گریم همانند گذشته باشد.

ساغر عزیزی متولد سال 1356 در شهر تهران می باشد. با بازیگری را از تئاتر شروع کرد و بعد ها وارد دنیای تئاتر شد. او بازیگر سریال تبریز در مه بود و یکی از روزها با وجود این که کاری نداشت و در پشت صحنه این سریال بود یک پالتو چرم به تن داشت همه به او گفتند که شبیه فرح دیبا همسر رضا شاه است و آقای ورزی به او گفتند که سریالی با این مضمون در حال نگارش است که از اومی خواهد در نقش فرح پهلوی بازی کند.

گاهی اوقات مردم واکنش های جدی نسبت به نقش نشان می دهند که انگار فراموش کرده اند ما فقط نقش بازی می کنیم و من بسیار ناراحت می شوم چون هنرمند به نظر  مردم زنده است. هرچند تعداد افرادی که ناراضی اند کم اند ولی در هر حال من ناراحت  می شوم و تحت تاثیر قرار می گیرم.

علاوه بر بازیگری به مسئله ی محیط زیست نیز اهمیت می دهد. او طی سفری که به تالش داشت متوجه آلودگی آنجا شد چرا که روستاهای اطراف تالش زباله ی خود را در دره می ریزند و این زباله ها به دریای مازندران می رود.

او به منظور پیگیری از این جریان چندین بار نامه نوشت و به دفتر خانم معصومه ابتکار نیز رفت اما خانم ابتکار او را نپذیرفت و هنوز هم نتوانست او را ببیند ولی طی صحبتی که با معاونان او داشت جوابی جز نداشتن بودجه نشنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *