#


حس و حال لیندا کیانی درباره دیدن این فیلم به جرم است

لیندا کیانی
15 ژانویه 2019 بدون نظر 4099 بازدید

حس و حال لیندا کیانی درباره دیدن این فیلم به جرم است

حس و حال لیندا کیانی درباره دیدن این فیلم به جرم است

در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر دیدن این فیلم جرم است به نویسندگی و کارگردانی رضا زهتابچیان برای اولین بار به نمایش در می آید .این فیلم که یکی از فیلم های راه یافته به بخش نگاه نو در جشنواره فیلم فجر است با بازی متفاوت لینداکیانی همراه میباشد. صفحه رسمی فیلم دیدن این فیلم جرم است با انتشار  عکسی از بازی لیندا کیانی  سبب شد تا لیندا کیانی هم این عکس را انتشار کند و در مورد حس و حالش در این فیلم بنویسد.

لیندا کیانی درباره حس و حالش با انتشار عکسی از بازی در فیلم دیدن این فیلم جرم است توضیح داد:

هچ چیز آن شب لعنتی یادم نمانده… بعد از آن فقط چشم هایم سیاهی می رود چیزی در من کشته میشد که آماده بودم دوستش داشته باشم ….یک حس خفقان سخت و نفس‌گیر ….مثل دیدن این فیلم جرم است…

(دیدن این فیلم جرم است ) یک فیلم سیاسی است که به ماجرای یک گروگان گیری می پردازد. این فیلم برای نخستین بار در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در خواهد امد.

در خلاصه داستان فیلم ( دیدن این فیلم جرم است ) آمده است:

فقط یک فیلم ۵ دقیقه ای می خواستم ….تا بعدا بتونم از زنم و دخترم دفاع کنم ….ولی امونم ندادند ….صدای آژیرها شون داره نزدیکتر میشه …..الان مثل مور و ملخ می ریزند اینجا….

بازیگران فیلم دیدن این فیلم جرم است عبارتند از:

حسین پاکدل/ حمیدرضا پگاه/ امیر آقایی/ محمود پاک نیت و لیندا کیانی که در این فیلم نقش آفرینی کردند.

عوامل تولید دیدن این فیلم جرم است عبارتند از

نویسنده و کارگردان: رضا زهتابچیان/ طراح گریم :محسن دارسنج/ طراح صحنه و لباس: بابک پناهی/ مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا/ تدوین: سیاوش کردجان/ مدیر صدابرداری: امیر نوبخت/ طراحی و ترکیب صدا :علیرضا علویان/ آهنگساز حبیب خزایی فر/ جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان/ جلوه های ویژه رایانه ای: شهاب نجفی/ مدیر برنامه ریزی امین قوامی/ مدیر تولید: محمد جواد موحد/ مدیر تدارکات :افشین رئوفی/ پشت صحنه: حمید ضرابی/ عکاس :کوروش پیرو/ مدیر امور رسانه ای: هادی فیروزمندی/ مدیر تبلیغات : سید علی طباطبایی نژاد/ مجری طرح باشگاه فیلم سوره/ دستیار اول کارگردان :علیرضا صالحی و پانته آ حسینی/ تهیه کننده :محمدرضا شفاه/ محصول سازمان سینمایی حوزه هنری

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *