#


توهین بهناز جعفری به یک خبرنگار

بهناز جعفری
15 ژوئن 2017 بدون نظر 2619 بازدید

توهین بهناز جعفری به یک خبرنگار

توهین بهناز جعفری به یک خبرنگار

به گزارش از من بپرس، بهناز جعفری بازیگر سریال «زیر پای مادر» در نشست خبری دیروز این سریال به یک خبرنگار توهین کرد.

بر اساس یادداشتی که محمدصالح حجت الاسلامی، خبرنگاری که در این نشست حضور داشته، با وجود شرایط نامطلوب نشست و تأخیر در آغاز مراسم، برخورد مناسب زینب تقوایی و بهرنگ توفیقی و توضیح دلیل موجه تأخیرشان باعث شده تا جلسه روال عادی خود را پی بگیرد.

بهنار جعفری، بازیگر این سریال که با یک ساعت تأخیر به این نشست آمده بود، ابتدا مختصری درباره نقش‌ خود در این سریال صحبت کرد.

بعد از آن یکی از خبرنگاران از بهرنگ توفیقی، کارگردان سریال درباره مشابهت های بین دیالوگ آثار مسعود کیمیایی و سریال زیر پای مادر می پرسد.

در این حین بهناز جعفری در مقام پاسخگویی برمی آید و می گوید همه این مسائل از بی‌ سوادی منتقدان و خبرنگاران نشئت می‌ گیرد که نه شناختی از مسعود کیمیایی دارند و نه بهرنگ توفیقی!

به گفته حجت الاسلامی، بهناز جعفری پس از این حرف جلسه را خسته کننده توصیف کرده، زیرا از ایشان سؤال تحلیلی و عمیقی نشده بود!!

به همین خاطر جلسه پرسش و پاسخ ناتمام مانده و برخی عوامل این سریال به خاطر رفتار همکار خود از خبرنگاران عذرخواهی کردند.

حجت الاسلامی در پایان یادداشتش گفته: از آنجایی که معمولاً از هیاهو گریزانم، قطعاً برای احقاق حق خودم از مسیری قانونی اما بی ‌هیاهو اقدام خواهم کرد تا دستکم بتوانم این نکته را یادآوری کنم که هیچ کس با هیچ جایگاه و پایگاهی حق اهانت به دیگری را ندارد و این باید ملکه ذهن همه باشد.

در مورد تلاش ‌های همکارانم برای احیای حقوق صنفی‌ شان هم امیدوارم که از روش های منطقی، قانونی و به دور از هیاهو، اما مثمر ثمر پیگیر ماجرا باشند؛ گرچه من توان تعیین تکلیف برای هیچ‌ کس به ویژه صنف فرهیخته و روشن روزنامه‌ نگار را ندارم.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *