#


ترانه علیدوستی: زنان ورزشکار زیادی داریم ولی متاسفانه آن ها را نمی بینیم

ترانه علیدوستی
12 دسامبر 2017 يك نظر 3081 بازدید

ترانه علیدوستی: زنان ورزشکار زیادی داریم ولی متاسفانه آن ها را نمی بینیم

ترانه علیدوستی: زنان ورزشکار زیادی داریم ولی متاسفانه آن ها را نمی بینیم

ترانه علیدوستی بعد از اینکه مستند “صفر تا سکو” که ساخته سحر مصیبی بود را دید گفت: در ایران به جز اینکه مردان ورزشکاری داریم، زنان ورزشکار زیادی هم هستند که آن ها را نمی بینیم، ولی آن ها به تلاش شان ادامه می دهند. وی همچنین به زنان و دختران توصیه می کند که هنگامی که آرزو و هدف شان را مشخص می کنند فقط موانع را نبینند و به امکاناتی که دارند هم نگاه نکنند تا بتوانند راه پیشرفت شان را باز کنند.

این بازیگر در مورد مستند “صفر تا سکو” گفته است: قبل از هرچیزی خوشحالم که متوجه شدیم دختران و زنان جوانی هم هستند که در زمینه های گوناگون ورزشی حضور دارند که چندین سال است زحمت می کشند ولی متاسفانه علاوه بر اینکه از حضور آن ها هیچ خبری نداریم بلکه از مقدار کار و مشقت هایی که در سر راه آن ها قرار دارد نیز هیچ اطلاعی نداریم. ولی با این وجود آن ها ناامید نمی شوند و در زمینه هایی که علاقه دارند برای خودشان آفتخار آفرینی می کنند.

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی در ادامه گفت: همیشه تمام افراد عرق ملی دارند و می گویند که ورزشکاران برای ایران افتخار کسب کردند، ولی از نظر من مهم تر از وجه ناسیونالیستی، این است که تمام دختران و زنان باید متوجه شوند که در زمان آرزو کردن نباید به امکانات شان نگاه کنند و زمانی که می خواهند هدفی را برای خودشان مشخص کنند تنها موانع را نبینند چون با این کار هیچ پیشرفتی نخواهند کرد.

بازیگر “فروشنده” در پایان در مورد تولید مستندهای ورزشی گفت: به نظر من اگر تولید مستندهای ورزشی رواج پیدا کند، می توانیم صحنه های جذابی از مسابقات زنان ورزشکار را هم مانند اکثر ورزشکاران مرد که طرفدار آن ها هستیم و علاقه داریم را ببینیم و متوجه می شویم که مانند مردان ورزشکار هم می توانند الگوی جامعه باشند. ورزشکاران زن زیادی در ایران داریم که جلوی چشم مان نمی باشند. کاش بتوانیم که آن ها را بیشتر نگاه کنیم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *