#


بیوگرافی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی
8 مارس 2019 بدون نظر 10785 بازدید

بیوگرافی زیبا کرمعلی

نام و نام خانوادگی :زیبا کرمعلی

متولد:12 اذر 1375

وضعیت تاهل:مجرد

زیبا کرمعلی

زندگی شخصی زیبا کرمعلی

زیبا کرمعلی متولد 12 اذر سال 1375  در کرج است .او در دوران دبیرستان تغییر رشته داده است قبل از ان تا سال سوم دبیرستان در رشته ریاضی مشغول بوده است و بعد از ان وارد رشته هنر شده است.او دیپیلم ریاضی خود را با معدل 19.95 گرفته است و بعد از ان در رشته هنر نیز معدل پیش دانشگاهی اش برابر 19.76 بوده است.لازم به ذکر است او در رشته هنر در منطقه دو رتبه هشتم رتا کسب کرده است.

زیبا کرمعلی در سن 12 سالگی برای خود یک وبلاگ شخصی داشته است که در ان مطالب و داستان های بلند و یا کوتاه خود را می نوشته است .او تمامی این داستان ها را با نام مستعار نشر می داده است و به گفته خودش هنوز جرئت و جسارت زیادی نداشته است .

او در سن 13 سالگی به این نتیجه می رسد که دیگر نوشتن تنها نمی تواند تخیلاتش را ارضا کند به همین خاطر تصمیم گرفت وارد سینما شود.پس می خواست وارد رشته سینما شود اما متاسفانه در ان زمان رشته سینما در کرج برای دختران وجود نداشت .برای همین او مجبور شده است تا یکی از رشته های نظری را انتخاب کند تا بتواند رتبه خوبی را در رشته هنر به دست اورد .

به همین خاطر او رشته ریاضی را انتخاب کرد و پس از ان تغییر رشته داد.

ورود به عرصه بازیگری

زیبا کرمعلی عضو ادبی دانشگاه بوده است .در سال 1395 همه عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش برای نقد و بررسی فیلم  در دانشگاه هنر حضور پیدا کردند و پس از ان در ان جا بازیبا کرمعلی اشنا شدند.

کارگردان فیلم ماجرای نیمروز از زیبا کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کند .درحالی که او تجربه هیچ بازی را از قبل نداشته است او  به عنوان نقش اول در فیلم لاتاری بازی می کند.

زمانی که زیبا کرمعلی برای بازی در فیلم سینمایی لاتاری انتخاب شده به عنوان یک بازیگر تازه کار شناخته می شد که هیچ تجربه ای در عرصه سینما و تئاتر ندارد. او در این باره گفته است که تمرین های بازیگری را از صفر شروع کرده است .او حتی فن بیان را هم توسط فیلم نامه نویس فیلم سینمایی(ابراهیم امینی) فراگرفته است تا بتواند بازی خوبی را ارائه دهد.

مصاحبه با زیبا کرمعلی

او گفته است که زمانی که نتایج کنکور ارائه شد او زیاد در این باره خوش حال نبوده است .زیرا در ان زمان پدربزرگش بیماری شدیدی داشته است و کامشان به اندازه کافی تلخ بوده است تا فرصت شادی را پیدا کنند.

او گفته است که از همان ابتدا می خواسته است در دانشکده سینما پذیرفته شود و شنیده بوده که برای ورود به ان باید رتبه زیر 100 داشته باشد البته بعدا فهمیده است که رتبه بهتری را نیاز دارد.تمام اهدافم نیز برای این بوده است که رتبه خوبی را در رشته هنر کسب کنم.

زمانی که به او پیشنهاد بازی را دادند او حتی نمی دانسته است که که فیلم چه موضوعی دارد و یا داستان فیلم از چه قرار است و به چه دورانی برمی گردد.

زیبا کرمعلی حتی از نقش خود نیز اطلاع نداشته است و اصلا نمی دانسته است که نقش اول فیلم است.او هم چنین می گوید در ان زمان که این نقش به او پیشنهاد داده شد او اصلا به بازیگری فکر نمی کرده است.او این نقش را قبول کرده بوده است و حتی برای او مهم نبوده است که چقدر انی نقش در فیلم مهم است و یا چقدرمی تواند تاثیر گذار باشد.تنها چیزی که برای او مهم بوده است این بوده است که قرار است در کنار تیمی حرفه ای و کاربلد کار کند. او فقط می خواسته است تا در کنار بازیگران دیگری از این فیلم و کارگردان فیلم ایستاده در غبار تجربه کسب کند.

والدین اکثر بازیگران با بازیگر شدن ان ها مخالف بوده اند در این باره از زیبا کرمعلی سوال شده است و او گفته است که در ابتدای این که به او در این باره پیشنهاد داده شده است پدرش  تصور نمی کرده است که این موضوع ان قدرها هم جدی باشد .بعدها که متوجه شده است قرار است نقش اول فیلم را بازی کند بیش تر از مخالفت پدرش ترسیده بوده است.

البته پدر او در ابتدا از این موضوع راضی نبوده است و بعدها در تعامل با خودش و اطمینان پیدا کردن از شرایط کار راضی شده است.

نظر زیبا کرمعلی درباره ساعد سهیلی و محمد حسین مهدویان

زیبا کرمعلی درباره کارگردان لاتاری این گونه می گوید که او در بازی گرفتن دقت بالایی داشته و  ،جزئی نگر وجدی کار را دنبال می کند. او در فیلم سینمایی لاتاری حضور بازیگردان فیلم اقای امینی را نیز پررنگ دانسته است .اقای امینی در کنار کارگردان فیلم به بهترین نحو بازیگران را هدایت کرده است و به این ترتیب توانستند بازی یکدستی را برای فیلم به ارمغان بیاورند.

پارتنر او در فیلم سینمایی لاتاری ساعد سهیلی بوده است او درباره ایفای نقش مقابل ساعد سهیلی برای اولین بار می گوید که برای اولین بار زمانی که می خواسته است نقش مقابل را بازی کند و نگران بوده و استرس داشته است.استرس او درست زمانی که متن را در دست گرفته است و شروع به خواندن ان کرده است ،کاملا از بین رفته است و دیگر نشانی از ترس را نداشته است.او در این باره به  برخورد گرم ساعد سهیلی نیز اشاره کرده است.

علایق زیبا کرمعلی

اودر حوزه قطعه ادبی و رمان گفته است که به ادبیات و نوشتن علاقه مند است. در حوزه ورزشی نیز به والیبال و شنا علاقه مند دارد.بزرگ ترین آرزو نیز این است که  ناگفته ها در سینما و رسانه ها به تصویر کشیده شود.منظور از ناگفته ها همان تاریخ  پر افتخار ایران که هرگز آن طور که باید به آن پرداخته نشده و گذشته ای که گم شده است و اینکه روزی بتواند کتابی که نوشته و ان را به تصویر بکشد.

برای این که مسیر اینده خود را انتخاب کند نیز اولین گام شناخت درن خود ادمی است که انسان زمانی که به این شناخت برسد می تواند مسیر زندگی خود را قاطعانه انتخاب کند و به ملامت دیگران نیز توجهی نکند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *