#


خوانندگی بازیگران و بازیگری خوانندگان در این روزها

خوانندگی
16 اکتبر 2017 بدون نظر 2837 بازدید

خوانندگی بازیگران و بازیگری خوانندگان در این روزها

خوانندگی بازیگران و بازیگری خوانندگان در این روزها

به گزارش ازمن بپرس، تقریبا همه ی انسان ها می توانند آواز بخوانند، جای تعجب ندارد. اکثر افراد میل دارند که آواز بخوانند مخصوصا اگر ته صدایی هم داشته باشند و شخصی هم صدای آن ها را تایید کرده باشد. در کل تمام افراد دوست دارند که خوانندگی کنند و بازیگران هم جدا از این افراد نیستند.

بنابراین بازیگران هم بدشان نمی آید که مانند سایر افراد حنجره ی خود را امتحان کنند. در این بین کسانی هم هستند که کارشان می گیرند و به کارشان خوانندگی هم اضافه می شود. ولی برخی ها هم هستند که برعکس این عمل می کنند و به سوی بازیگری می روند. در این مقاله راجع به این دو دسته از افراد مطلب را در اختیار شما قرار می دهیم.

حامد بهداد

خوانندگی

خوانندگی

حامد بهداد بازیگر معروفی است که در بین جوانان با یاغی گری و عصبی بازی کردنش مورد استقبال قرار گرفته است مخصوصا سال های اول دوران بازیگری اش. این بازیگر به خوانندگی هم روی آورده است. این بازیگر یک بار در فیلم دندون طلا بارها آواز خواند و یک بار هم تیتراژ یکی از فیلم ها تلویزیونی. یک بار نقش یک خواننده مجالس را در فیلم “آن شب اتفاق افتاد” بازی می کند و بار دیگر در فیلم “گربه های ایرانی” برای بهمن قبادی دنبال خواننده های زیرزمینی می گردد که در همین حین خودش هم دراین جایی از این فیلم می زند زیر آواز خواندن.

این بازیگر توانسته چند آهنگ را به صورت تک نفری بخواند و منتشر کند و چند باری هم توانسته در کنسرت های گروهی حضور داشته باشد. حامد بهداد توانسته در گروه “دارکوب” حضور داشته باشد و با ان ها همراهی کند. همچنین توانسته است که با رضا یزدانی هم در یکی از آهنگ هایش همراهی کند و در کل به شکل های گوناگون این کار را تجربه کرده است.این روزها حامد بهداد در یک تئاتر مشغول به بازی است که اگر یه وقت در این تئاتر هم خوانندگی کرد نباید تعجب کنید.

رضا یزدانی

مسعود کیمیایی برای اولین بار این خواننده را وارد سینما کرد. زمانی که کیمیایی صدای رضا یزدانی را شنیده است با خود گفته است که این همان صدایی است که فریاد نسل جوان می باشد. بعد از این تصمیم گرفته است که او را واد سینما کند تا برای فیلم هایش بخواند. چقدر خوب می شود که آهنگی که پخش می کند را همراه با صاحبش باشد.

سپس رضا یزدانی برای اولین بار در فیلم “حکم” حضور پیدا می کند و در کافه ای که برای کله گنده های فیلم پاتوق است خوانندگی می کند. برای تیتر پایانی این فیلم هم سراغ آهنگ معروفش می رود که به لاله زار معروف است. این خواننده در سه فیلم دیگر کیمیایی هم خوانندگی کرد که این سه فیلم عبارتند از “محاکمه در خیابان”، “رئیس” و “متروپل” ولی بازیگریش از فیلم “طهران، تهران” شروع و جدی شد.

رضا رویگری

خوانندگی

خوانندگی

همه ی افراد این بازیگر معروف را می شناسند. او از دهه 60و70 کارش را در فیلم های سینمایی شروع کرد و کم کم در سریال های تلویزیونی نقش داشت که همین موضوع باعث شد تا او معروف شود. در این اواخر با بازی در فیلم های تاریخی توانسته است که جایگاه ویژه ای برای خود قرار دهد. ولی افراد کمتری او را به عنوان خواننده می شناسد. رضا رویگری در اوایل انقلاب سرود “الله الله” را خواند، که این سرود یکی از مهم ترین سرودهایی است که در طول انقلاب اجرا شد.

شعر دیگری که این بازیگر خوانده است شعر “ایران ایران ایران /خون و مرگ و عصیان” می باشد که تا چندین سال برای کسانی که انقلاب را از نزدیک دیده اند یکی از آشناترین شعرهای آن زمان است. رضا رویگری در سال 68شمسی در فیلمی به کارگردانی مجید وقاری زاده که نامش “دخترم سحر” بود به جز اینکه بازی کرد چند آواز هم در این فیلم خواند که نخستین تجربه اش بعد از انقلاب در سینما بود. این بازیگر تا به حال سه آلبوم موسیقی را منتشر کرده است که عبارتند از “غوغا”، “از عشق گفتن” و “کازابلانکا”.

بهرام رادان

خوانندگی

خوانندگی

این بازیگر آلبوم موسیقی ای به نام “روی دیگر” را انتشار داده است و بعد از آن دیگر خوانندگی نکرد. در سال های اول بهرام رادان به عنوان یک جوان خوش چهره و چشم رنگی وارد سینما شد و بازی اش را با فیلم های بدنه آغاز کرد. ولی به مرور زمان وارد عرصه سینما شد و نقش های بهتری را در اختیار او قرار دادند. بهروز افخمی اولین کارگردانی بود که بهران رادان را وارد فیلم های قیمت بالا کرد و در فیلم “گاو خونی” به او نقشی داد. این بازیگر دوست داشت که خوانندگی اش ه مانند بازیگری اش به اوج برسد ولی بعد از منتشر کردن آلبومش دیگر علاقه ای به کار نداشت.

بازیگران و خوانندگان دیگری هم هستند که دوست داشتند تجربیاتی را در این زمینه داشته باشند مانند فرزاد فرزین، مهران مدیری، فتحعلی اویسی،رسول نجفیان، امیرحسین مدرس، محمدرضا هدایتی و… .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *