#


تولد رضا عطاران در مجتمع کوروش

تولد رضا عطاران
10 می 2017 بدون نظر 1911 بازدید

تولد رضا عطاران در مجتمع کوروش

تولد رضا عطاران در مجتمع کوروش

به گزارش از من بپرس، نخستین اکران مردمی نهنگ عنبر 2، سلکشن رویا هم زمان شد با جشن تولد رضا عطاران بازیگر این فیلم. به همین منظور جشن تولد این کمدین محبوب با حضور علاقه مندان این فیلم و عوامل آن در پردیس سینمایی کوروش برگزار شد.

نکته جالب اینکه عطاران خطاب به طرفداران فیلم گفت که هنوز فیلم را با صدا و موسیقی ندیده است و او هم همراه با آنها نسخه کامل شده نهنگ عنبر 2 را می‌بیند.

سامان مقدم که نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم است پیش از شروع اکران نهنگ عنبر 2 به دوستداران فیلم که گرد آمده بودند درباره کار در این پروژه گفت: نهنگ عنبر 2  بسیار سختی بود. امیدوارم آن آن دوست داشته باشید.

نکته حاشیه ای و جالب دیگر در مراسم امروز پردیس کوروش، حضور علی رضا مسعودی، نویسنده و کمدین معروف بود. او که به همراه گروه ساخت نهنگ عنبر 2 در اولین روز اکران به این پردیس سینمایی رفته بودف گفت: من در این فیلم هیچ کاره‌ ام فقط آمده ‌ام که بخندم!!

عطاران و فرهادی، محبوب سینماروها

اما جالب ترین حرف ها را در این مراسم علی سرتیپی بیان کرد. سرتیپی که مدیرعامل فیلمیران، رئیس کانون پخش‌کنندگان سینمای ایران و مدیر مسئول پردیس سینمایی کورش است، در اظهار نظری جالب عطاران را با فرهادی مقایسه کرد و گفت: رضا عطاران و اصغر فرهادی تنها کسانی هستند که می‌توانند مخاطب را صبح زود برای آمدن به سینما ترغیب کنند. علاقه مخاطب به هر دوی این عزیزان قلبی و دائمی است.

نهنگ عنبر٢-سلکشن رویا را سامان مقدم نوشته، کارگردانی و تهیه ‌کرده و همچنین به همراه  نیوشا طبیبی، نیما طبیبی، و مجید مطلبی سرمایه ‌گذار آن نیز بوده است.

بازیگران فیلم عبارتنداز: رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی، علی قربان‌زاده، شهلا ریاحی، کتایون امیرابراهیمی، محسن قاضی‌مرادی، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدی.

لازم به ذکر است که  نمایش نهنگ عنبر 2: سلکشن رؤیا هم زمان با مراسم افتتاحیه، در سراسر کشور از امروز آغاز شده است.

به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *