#


گران قیمت ترین بازیگر زن تلویزیون؛ الن پمپئو ستاره سریال “آناتومی گری”

20 ژانویه 2018 بدون نظر 1857 بازدید

گران قیمت ترین بازیگر زن تلویزیون؛ الن پمپئو ستاره سریال “آناتومی گری”

گران قیمت ترین بازیگر زن تلویزیون؛ الن پمپئو ستاره سریال “آناتومی گری”

الن پمپئو ستاره سریال درام “آناتومی گری” به عنوان گران قیمت ترین بازیگر زن تلویزیون جای دو بازیگر معروف سریال “بازی تاج و تخت” را می گیرد. وی با شبکه ای بی سی قرارداد تازه ای را برای دو سال آینده بسته است و دستمزدی که برای هر اپیزود این سریال می گیرد مبلغ 575هزار دلار می باشد.

به همین خاطر وی بالاتر از دو بازیگر سریال “بازی تاج و تخت” به نام های امیلیا کلارک و لینا هدی قرار می گیرد که دستمزی که این دو بازیگر هم اکنون برای هر اپیزود از سریال “بازی تاج و تخت” می گیرند مبلغ 500هزار دلار می باشد.

دستمزد الن پمپئو برای سریال “آناتومی گری” که از سال2005 بر روی آنتن می رود و یک درام بیمارستانی می باشد، در سال حدود بیست میلیون دلار خواهد بود. پمپئو در پشت سر رابرت دنیرو قرار می گیرد که قرار است این بازیگر برای سریال بی نام دیوید او. راسل 775هزار دلار کسب کند.

کیلی کوکو به عنوان گران ترین بازیگر زن تاریخ تلویزیون می باشد که ستاره سریال “تئوری بیگ بنگ” بوده است که دستمزدی که برای هر اپیزود به دست می آورد 900هزار دلار بوده است. ولی طبق گزارشی که فوربز داده است با قراردادهای جانبی، بازیگر سریال کمدی “خانواده مدرن” سوفیا ورگارا دستمزد سالیانه اش به 41.5دلار می رسد که بالاتر از همه ایستاده است.

در هر صورت الن پمپئو با قرارداد تازه ای که در روزهای آخر سال2017 منعقد کرده است، حداقل در دو فصل دیگر در سریال “آناتومی گری” به عنوان نقش مردیت گری ایفای نقش خواهد کرد. تعداد فصل هایی که این سریال خواهد داشت شانزده قسمت می باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *