#


جنیفر لوپز؛ بازیگر و تهیه کننده یک کمدی رمانتیک می شود

1 جولای 2017 بدون نظر 1653 بازدید

جنیفر لوپز؛ بازیگر و تهیه کننده یک کمدی رمانتیک می شود

جنیفر لوپز؛ بازیگر و تهیه کننده یک کمدی رمانتیک می شود

به گزارش از من بپرس، جنیفر لوپز، بازیگر و خوانند ه پاپ آمریکایی به عنوان بازیگر و تهیه کننده در یک فیلم کمدی رمانتیک حضور خواهد یافت.

این کمدی رمانتیک با عنوان «عمل دوم» را پیتر سیگال، کارگردان فیلم هایی چون باهوش شو و 50 قرار اول خواهد ساخت و جنیفر لوپز را به نقش هایی که در آغاز فعالیت سینماییش با آنها شناخته می شد، برمی گرداند.

گفته شده که فیلم نامه نویسان این فیلم نقش را مخصوص لوپز نوشته اند. عملی که در سینمای تجاری قاعده ای پذیرفته شده است.

لوپز که آخرین کارهای سینمایی اش تریلر مرموز پسر همسایه و فیلم انیمیشن خانه بودند، درباره بازی در این پروژه با اشاربه موارد زیادی که در فیلمنامه و پروژه هستند که او آنها را دوست دارد گفته بسیاری از مردم می خواهند زنان را از یک سنی به بعد کنار بگذارند. اما این فیلم در تلاش است تا چهره قدرتمندتری از زن ارائه دهد تا بتواند کارهای بیشتری انجام دهد، حضور بیشتری داشته باشد و رؤیاهایش را محدود نکند. 

مسئولان کمپانی تولید عمل دوم در بیانیه ای با تمجید از جنیفر لوپز و ابراز هیجان از کار با این ستاره محبوب، گفته اند که استعدادهای جینفر به عنوان بازیگر فیلم و تلویزیون، تهیه کننده و خواننده افسانه ای هستند.

عمل دوم به زندگی یک کارمند مغازه بسته بندی می پردازد که بعد از متحول شدن، این امکان را به دست می آورد تا به مدیسون اَوِنیو ثابت کند که توانایی برقراری ارتباط با دیگران و کاری بودن، به اندازه یک مدرک دانشگاهی ارزشمند هستند.

جنیفر لوپز ستاره دورگه آمریکایی – پورتوریکویی که از دنیای سینما به خوانندگی روی آورده، در حال حاضر مشغول کار بر روی یک آلبوم موسیقی به زبان انگلیسی است.

از کارهای اخیر این بازیگر می توان به سریال طیف های آبی اشاره کرد که شبکه ان بی سی آن را تهیه کرده است. همچنین این رقصنده حرفه ای در برنامه رقابتی «دنیای رقص» نیز حضور پیدا کرده است.

جنیفر لوپز در طول 31 سال فعالیت در عرصه بازیگری در 31 فیلم بازی کرده و و همچنین هشت آلبوم موسیقی منتشر کرده است. لوپز در دو فیلم انیمیشن نیز به عنوان صداپیشه حضور داشته است.

لازم به یادآوری است که کمدی رمانتیک را محبوب ترین ژانر در بین مخاطبان آمریکایی می شناسند. از دوران سینمای کلاسیک و در فیلم های اساتیدی همچون ارنست لوبیچ، هاوارد هاکس و بیلی وایلدر تا دوره معاصر و فیلم های چون شکسپیر عاشق و عروس فراری، کمدی رمانتیک ها همواره در گیشه به موفقیت های زیادی دست یافته اند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *