#


آخرین اخبار از وضعیت اعتیاد برد پیت

6 می 2017 بدون نظر 1995 بازدید

آخرین اخبار از وضعیت اعتیاد برد پیت

آخرین اخبار از وضعیت اعتیاد برد پیت

 

به گزارش از من بپرس، برد پیت بازیگر مشهور هالیوود در اولین مصاحبه ای که بعد از جدایی از آنجلینا جولی انجام داد به اعتیادش به الکل اعتراف کرد و گفت در حال حاضر در پی درمان آن است.

 

پیش از این برد پیت هیچ وقت به اعتیادش به الکل اعتراف نکرده بود. او سپس با اشاره به دوره طولانی مدت اعتیادش به الکل و ماری جوانا که از زمان اتمام کالج شروع شده، گفت: از روزی که از کالج بیرون آمدم نمی توانم یک روز را به یاد بیاورم که چیزی ننوشیده باشم یا نکشیده باشم.

برد پیت معتقد است اعتیاد به الکل او را از نظر احساسی از اطرافیانش جدا کرده بود.

وی با بیان اینکه پس از جدایی از خانواده‌اش هم مدتی به شدت الکل مصرف کرده و در این زمینه خیلی حرفه‌ای بوده است، تأکید کرد اکنون الکل را با آب میوه و آب گازدار جایگزین کرده است.

جدایی؛ فرصتی دوباره

وی در مصاحبه ای که بی بی سی آن را منتشر کرده جدایی از آنجلینا جولی را فرصتی بزرگ برای تغییر خواند و گفت معالجه را با دو درمانگر شروع کرده است.

او همچنین با اظهار رضایت از روند درمانش و لذت زیادی که از این روند می‌برد، گفت: واقعاً واقعاً خوشحالم که همه اینها را کنار گذاشتم؛ یعنی همه چیز را متوقف کردم.

مسئله جدایی برد پیت از آنجلینا جولی که دارای 6 فرزند هستند، در ماه سپتامبر گذشته به صورت ناگهانی توسط جولی اعلام شد که بازتاب وسیعی در سطح جهان ایجاد کرد.

برد پیت در این باره گفت که او و همسر سابقش پس از طلاق تصمیم گرفتند مسیر نفرت تند و تیز را کنار بگذارند و سعی کنند تا به صورت دوستانه و شخصی به حل و فصل مسائل شان بپردازند.

 

آرامش با مجسمه‌سازی

پیت ۵۳ ساله که به مجسمه سازی علاقه دارد، گفت اکنون آرامش را با کار با دست‌هایش به دست می‌آورد. وی درباره شیوه اش در مجسمه سازی افزود: با خاک رس، پلاستر، چوب و فلز کار می‌کنم.

او به حرفه بازیگری‌اش هم اشاره کرد و گفت: اصلاً به خودم به عنوان چیزی بیش از یک بازیگر فکر نمی‌کنم. این امر بخش کمی از سال مرا به خود اختصاص می‌دهد. فیلم برای من بخش سهل الوصولی است مخصوصاً برای بیان احساسات جدی. فیلم دیگر خیلی برای من تأثیرگذار نیست، مخصوصاً وقتی پدر باشی.

جدیدترین فیلم برد پیت که «ماشین جنگ» نام دارد، با نگاهی طنزآمیز به جنگ آمریکا در افغانستان می پردازد. طبق برنامه ریزی ها این فیلم ۲۶ ماه می اکران خواهد شد.

برچسب ها برچسب‌ها:, , ,
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *