#


مت دیمون برای اظهار نظری که در مورد آزار جنسی داشت عذرخواهی کرد

19 ژانویه 2018 بدون نظر 1669 بازدید

مت دیمون برای اظهار نظری که در مورد آزار جنسی داشت عذرخواهی کرد

مت دیمون برای اظهار نظری که در مورد آزار جنسی داشت عذرخواهی کرد

بازیگر «کوچک‌سازی» برای اظهار نظر جنجالی که در مورد مقابله با آزار جنسی داشت عذرخواهی کرد و گفت: ای کاش قبل از این که قضاوت و پیش داوری کنم بیش تر گوش می دادم. مت دیمون که صبح روز قبل در یک برنامه تلویزیونی به نام “تودی شو” حضور یافته بود، قبل از این در یکی دیگر از مصاحبه هاب تلویزیونی که در این اواخر داشت گفته بود که آزار و اذیت جنسی باید طبق “طیفی از رفتارها” قضاوت شود. با  این وجود این بازیگر 47ساله این دفعه از جایگاه پیشینش دور شد و بیان کرد که برای او مهم است که بیش از این، نمک به زخم کسی نپاشد و به همین علت به خاطر صحبت هایی که قبل کرده بود بسیار متاسف شد.

همزمان با نیرو گرفتن اهتزاز «تایمز آپ»، مت دیمون اظهار کرد: «تعداد زیادی از زنانی که مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته‌ اند جزو عزیزترین دوستان من می باشند که آن ها را بسیار دوست‌ دارم و برای شان ارزش قائل می شوم و به خاطر کاری که انجام می ‌دهند پشتیبانی می‌ کنم و دوست دارم در به وجودآوردن این تغییر سهم داشته باشم و به همراه جریان جلو بروم. ولی بهتر است کمی عقب‌ بایستم و برای چند وقتی دهانم را ببندم.»

این بازیگر قبل ازاین که عذرخواهی ‌اش را بیان کند شدیدا در شبکه ‌های اجتماعی و به خصوص توییتر با هجوم انتقادهای تند و تیز مواجه شده بود. مینی درایور که بازیگر نقش مقابل او را در فیلم «ویل هانتینگ خوب» بر عهده دارد در واکنش به اظهار نظر مت دیمون گفته است: «خدا خدا، جدا؟» و همچنین  در پاسخ به مخاطبی که تلاش کرده بود از مت دیمون دفاع کند نوشت: «نه. نباید برای سوء استفاده سلسله مراتب قایل شوید و حق این را ندارید که به خانم ها بگویید چون اندازه خشونت جزئی بوده است بنابراین نباید به میزان زنی که مورد تجاوز قرار گرفته است آزار ببینند و رنج بکشند.»

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *