#


صحبت های جروم فلین بازیگر محبوب نقش سر بران سریال GOT با HBO …

جروم فلین
22 آگوست 2017 بدون نظر 2531 بازدید

صحبت های جروم فلین بازیگر محبوب نقش سر بران سریال GOT با HBO …

مصاحبه جروم فلین بازیگر نقش سر بران با شبکه HBO …

جروم فلین ، درباره فیلم برداری سکانس حمله به ارابه های حامل غنائم جنگ و وفا داری بران صحبت می کند …
با فرصتی که درفصل 1 در کاروان سرا به دست آمد ، خاندان لنیستر صاحب یکی از ارزش مند ترین سربازان پیاده نظام خود شد . مزدور بددهن بران ( جروم فلین ) در ابتدا برای خدمت به تیریون سوگند خورده بود ولی پس از اینکه تیریون به دشمن پادشاهی تبدیل شد،به خدمت جیمی در آمد .

🎆 در مصاحبه با شبکه HBO ، فلین اظهار می کند …

که خدمت کردن به برادر بزرگ تر به اندازه ی خدمت به برادر کوچک تر سرگرم کننده نبوده است . ” اندکی احساس نا کامی در رابطه با روش استفاده از بران وجود دارد ، جیمی جوری از بران حرف می زنه که انگار اون دست راستشه ولی هنوز به بران کار های پلید محول میشه … بران حتی به جیمی گفت که به پایتخت بر گرده ولی جیمی سر جاش موند و بران رو مجبور کرد که به سمت مرگ بره هیچکس از اینکه بهش دستور بدن وارد میدون نبردی بشه که اژدها بالای اون پرواز میکنه خوش حال نمیشه … ”

🎆 ناراحتی پست چی از او 🙂 …

بران در میدان نبرد تاخت و اژدها را با یک تیر بزرگ زخمی کرد ، هر چند بسیار خیره کننده بود ، اما تاثیرات بدی روی زندگی عادی فلین گذاشت … ” وقتی داشتم این سکانسو می دیدم خیلی متعجب بودم ، هفته ها روش کار کردم … از وقتی که سکانس جنگ فیلم برداری شد ، باید اعتراف کنم یکم از محبوبیتم کم شد ، پست چی حاضر نبود با من حرف بزنه چون من به اژدها شلیک کردم . ”

🎆 هفته ها فیلم برداری برای سکانسی کوتاه …

خوشبختانه پست چی فلین وقتی متوجه شد که اژدها در وضعیت جسمی خوبی است با او صحبت کرد !
در رابطه با سلاحی که بران برای زخمی کردن اژدها به کار برد ، ” فیلم برداری اون صحنه چهار یا پنج هفته طول کشید اما فیلم برداری سکانس اصلی ، دویدن به سمت اسلحه ی کایبرن ، دو روز طول کشید … این یکی از هیجان انگیز ترین صحنه هایی بود که تا به حال بازی کردم ، این همه شکوه خارق العاده اطرافت وجود داره ، افرادی که ماه ها آموزش داده شدن تا نقش شون رو به بهترین شکل اجرا کنند ، مثل یه رقص که خود به خود جلو میره … مثل زمین بازی بچه ها شده بود همراه با ترشح مقدار زیادی آدرنالین . ”

🎆 سر بران بر سر دو راهی …

آیا خود بران واقعا توی دو راهی وفا داری به جیمی یا تیریون گیر افتاده است ؟! اون نسبت به جیمی بی اعتنا نیست ، ولی با تیریون پیمان وفا داری بسته بود که به سختی می شه نادیده اش گرفت و همین طور رابطه ای که بین اون ها به خاطر حس شوخ طبعی شون به وجود اومد . اگر بران نسبت به کسی در این دنیا احساسی داشته باشه ، تیریون شاخص ترین فرده ، اون تیریون رو مثل خودش تو سری خور می بینه ! ”
ولی بدون شک اون جیمی که به جذاب نبودن عادت نداره 🙂 …

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *