#


چه کسانی در سریال گیم آف ترونز ، می توانند در مقابل ارتش وایت واکر ها ایستادگی کنند ؟

گیم آف ترونز
21 آگوست 2017 بدون نظر 3475 بازدید

چه کسانی در سریال گیم آف ترونز ، می توانند در مقابل ارتش وایت واکر ها ایستادگی کنند ؟

تمام کسانی که در سریال گیم آف ترونز ، دارای تیغه فولادی والارین و قادر به از بین بردن وایت واکر ها هستند …

+ هشدار : این پست برای کسانی که تا قبل از قسمت 5 فصل هفت سریال گیم آف ترونز را مشاهده کرده اند ، حاوی اسپویل خواهد بود .

مرده ها به سمت وستروس می آیند ، و در حالی که راه های بسیاری برای کشتن مردم معمولی وجود دارد ، وایت واکر ها و ارتش مردگان تنها با تیغه های فولادی والارین نابود می شوند .

هنگامی که جان اسنو ، یک وایت واکر را در فصل پنج از بین برد ، از شیشه اژدها یا دراگون گلس استفاده کرد و باعث شد تا سربازان کسل بلک و نایت واچ ها به سلاحی که می توان با آن مقابل ارتش مردگان و پادشاه شب مقاومت کرد ، پی ببرند .

تاریخچه فولاد والارین ” Valyrian ” :

فولاد والارین ، فلزی است که در روزهای فرمانروایی ویلیرین کشف شده است که برای ساخت تسلیحات دفاعی آن زمان به کار گرفته می شد ، یک راه برای از بین بردن واکر های سفید است . ویژگی این فلز وزن کم و برندگی بالا است و با این ها ویژگی ها شناسایی می شود .

از زمان مرگ والریا ، بیش تر اسلحه های فولادی وی در خانه های بزرگ وستروس نگه داری شده اند . در طی هفت سال گذشته ، چندین موارد آن به سرقت رفته است ، و یا به افراد بزرگ و بزرگ زادگان تعلق گرفته و لقب داده شده است و یا به عنوان تیغه های فولادی ” Valyrian ” هدیه داده می شدند .

فولادی متفاوت برای موجوداتی متفاوت :

از آن جایی که فولاد والارین با سایر فلز ها فرق دارد ، قطعا کارایی و جنگیدن با آن نیز بسیار راحت تر و متفاوت تر خواهد بود . به همین دلیل است که فقط چند نفر در وستروس می توانند از این سلاح های موجود استفاده کنند . پس از محکومیت والریا ، روش ساخت تیغه ها برنده این فلز فرق کرده است و گفته می شود که فولاد والارین توسط اژدها ها و جادو هایی تسخیر و سحر شده است .

در اینجا ما به معرفی شخصیت هایی که در سریال تماشایی ” Game of Thrones ” دارای یک سلاح فولادی ” Valyrian ” است و می تواند جلوی ارتش مردگان ” White Walkers “بایستد ، می پردازیم :

جان اسنو ، ” Longclaw “

گیم آف ترونز

” Longclaw ” شمشیر اجدادی خانه مورمونت

فرمانده ارشد جور مورمونت ، قبل از این که به نایت واچ ملحق شود ، در ابتدا آن را به پسر خود ، جوراه ، واگذار کرده بود . اما جوراه هنگامی که ” Westeros ” را ترک کرد ، از برداشتن آن شرم داشت و آن را همان جا رها کرد . سپس جور ، آن را برای تشکر از جان به دلیل نجات جانش ، به جان اسنو هدیه کرد .

برن : ” Oathkeeper “

گیم آف ترونز

” Oathkeeper ” باز مانده قهرمان سریال ، ند استارک

” Oathkeeper ” را جیمی لنیستر پس از اعدام ند استارک ، به او داد . این شمشیر از یخ شمشیر ند استارک ساخته شده است . جیمی لنیستر ، زمانی که برن را برای کامل کردن ماموریتش یعنی ، آوردن دختران استارک ، به وینتر فل فرستاد ، شمشیر ” Oathkeeper ” را به او داد . در ابتدای فصل چهار ، تایون لنیستر ، شمشیر پهن ند استارک را به دو تیغه تقسیم کرد .

جیمی لنیستر : ” Wail Widow’s Wail “

گیم آف ترونز

” Wail Widow’s Wail ” نیز نیمه دیگر شمشیر ند استارک

پس از مرگ جفری ، جیمی لنیستر پدرش ، آن نیمه دیگر شمشیر ند استارک که توسط پدرش ساخته شده بود را برای خود برداشت . همان طور که دیدید نیمه دیگر آن یعنی ” Oathkeeper ” نیز توسط خودش به برن از خانواده تارث ، داده شده بود .

سامول تارلی : ” Heartsbane “

گیم آف ترونز

” Heartsbane ” شمشیر مسروقه از خانه تارلی

سامول تارلی ، شمشیر آبا و اجدادیش را ، از خانه پدرش رندیول تارلی سرقت کرد . و همسرش آن را در زیر دامنش ، در حالی که از خانه پدر سامویل فرار می کردند ، پنهان کرد .

آریا استارک : ” Valyrian Steel Dagger “

گیم آف ترونز

” Valyrian Steel Dagger ” خنجری یادگاری از مادرش کتلین استارک

خنجری که اکنون در دستان آریا است ، همان خنجری است که موجب شد ، کتلین استارک به وسیله آن ، تیریون لنیستر را دستگیر کند و تلاش وی برای ترور پسرش برن را خنثی کند . واقعا این فصل هفت سریال است که معنای حقیقی ضرب المثل ” کوه به کوه نمی رسد ، آدم به آدم می رسد ” نمایان می شود . در حالی که ” Littlefinger ” آن خنجر را در اختیار داشت ، آن را به برن داد و از آن جایی که او با آن شرایط اش ، نمی توانست از آن استفاده کند ، به خواهرش آریا تقدیم کرد تا شاید وی بتواند سرسی را با آن از لیست خود خط بزند .

جندری: ” Valyrian Steel Wand “

گیم آف ترونز

” Valyrian Steel Wand ” ساخته دست خودش

همه فکر می کردند که ، جندری در کشتی غرق شده است ، اما او بالاخره در اپیزود پنج ” EastWatch ” فصل هفت سریال یک بازگشت ، شوکه کننده داشت . زمانی که سر داووس متوجه شد که او دارد برای ملکه اشتباهی خدمت می کند ، به دنبال او رفت و از حرام زاده کینگ رابرت براتیون خواست تا با او بیاید . جندری نیز بدون تردید قبول کرد تا به او کمک کند بدون این که برایش مهم باشد داووس چه کاری می خواهد بکند .

بازگشت جندری احتمالا تصادفی نیست . استاد او ، توبو مات ، در این کتاب ، یکی از چند افراد محدود در وستروس است ، که می توانند  یک سلاح فولادی والارین را از یک سلاح دیگر بسازند . آیا جندری می تواند ، چگونگی انجام این کار را بفهمد ؟ احتمالا ، چون ساختن آن ها دلیل بزرگی برای بازگشت او به متن داستان در اواخر سریال است و اژدها هایی هم وجود دارند که می توانند به او کمک کند 🙂 .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *