#


دی کاپریو ممکن است جوکر بعدی باشد

جوکر
4 سپتامبر 2017 بدون نظر 2387 بازدید

دی کاپریو ممکن است جوکر بعدی باشد

در ادامه بررسی میکنیم که چگونه ممکن است دی کاپریو جوکر بعدی باشد

چندی پیش خبری در مورد فیلم جدید در مورد زندگی جوکر شنیدیم که کمپانی برادران وارنر آن را می سازد و مارتین اسکورسیزی بزرگ آن را تهیه کنندگی میکند.جوکر  که همواره یکی از محبوب ترین کارکتر های دنیای داستان های مصور به شمار رفته که بازیگران بسیاری در نقش آن تست شده اند و شاخص ترین این بازیگران هیث لجر و جک نیکلسون بوده اند که هر کدام در فیلم های جداگانه ی بتمن نق جوکر را بازی کرده اند.

جدید ترین جوکر نیز سال قبل در فیلم سینمایی جوخه ی انتحار بود که جرد لتو نقش جوکر را بازی کرد. البته باید ذکر کرد که جوکر جدید باب میل خیلی ها نبود و بسیاری معتقد بودند آن چه جارد لتو به تصویر کشیده هنوز برای رسیدن به سطح استاندارد های جوکری که  هیث لجر بازی کرد فاصله دارد و باید تلاش کند. فیلم جوکر که اطلاعات چندانی از آن در دسترس نیست توسط تاد فیلیپس کارگردانی می شود. شاخص ترین فیلم دوران کارگردانی این شخص ساخت فیلم Hangover بوده است.

آن چه از خط داستانی این فیلم در اختیار است نشان می دهد که با عنوانی درام و جنایی رو به رو خواهیم بود و این فیلمی تمام اکشن نخواهد بود زیرا  در تیم سازنده ی فیلم نامی چون اسکورسیزی به چشم می خورد و در کارنامه ی بلند بالای فیلم های این شخص اثری را پیدا نمی کنیم که داستان محور  نباشد، پس اگر او تهیه کنندگی این فیلم را پذیرفتهبی هیچ تردیدی تاثیر خود را در بخش کارگردانی خواهد گذاشت.

بر طبق تازه ترین اخبار از دوران کودکی جوکر کار خود را آغاز می کند و تا زمانی که وی تبدیل به یک انسان جنایتکار می شود را به تصویر می کشد. همان طور که قبلا گفته شد، جرد لتو در فیلم جوخه ی انتحار به ایفای نقش شخصیت جوکر پرداخته است و طبق قرار قبلی که با استودیوی سازنده در آینده نیز خواهیم دید که این بازیگر در نسخه ی دوم این فیلم  ایفای نقش خواهد کرد. او همچنین قرار شده تا در فیلمی که محوریت اصلی اش دو شخصیت جوکر و هارلی کوئین هستند به ایفای نقش جوکر بپردازد، با این حال استودیوی برادران وارنر دوست ندارد که در فیلم آینده اش یعنی اثری اورجینال از جوکر بار دیگر به سراغ جرد لتو برود. این کمپانی افکار بزرگ تری را در سر می پروراند.

جوکر

آخرین خبر ها از خبرگذاری هالیوود ریپورتر  با حاکی از آن است  که استودیوی برادران وارنر لیستی از بازیگرانی که دوست دارد نقش شخصیت جوکر را بازی کنند در اختیار دارد و در این فهرست نام  لئوناردو دی کاپریو  را در صدر می بینیم. تا کنون اسکورسیزی و دی کاپریو در پنج فیلم با یک دیگر همکاری داشته اند و ارتباط بسیار خوبی بین یکدیگر برقرار است و می توان انتظار داشت که اگر اسکورسیزی پیشنهاد همکاری مجدد به وی را بدهد، در آینده ی نزدیک دیک پریو نیز به جمع بازیگرانی که به شخصیت جوکر تجسم بخشیده اند می پیوندد.

در ادامه ی اخبار منتشر شده در این خصوص ذکر شده که هنوز قرار داد بین اسکورسیزی و برادران وارنر مهر تائید نخورده است و طرفین هنوز به توافق نهایی نرسیده اند و در نتیجه احتمال این که دی کاپریو در این فیلم حضور داشته باشد نیز کم است.

این اتفاق جرد لتو را ناراحت کرده است و او شکایتی را از طریق مدیر برنامه هایش علیه کمپانی برادران وارنر تنظیم کرده است.

جوکر

تصویر بالا کار هنرمند مشهور دنیای مجازی که با نام کاربری Boss Logic شناخته می شود است که دی کاپریو را در نقش جوکر به تصویر کشیده است.  طرحی که بنظر وحشتناک می آید و می توان امیدوار بود که دی کاپریو با دیدن این تصویر به بازی در این نقش فکر کند.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *