#


دردسر سگ های جانی دپ در استرالیا ادامه دارد

جانی دپ
29 ژوئن 2017 بدون نظر 3055 بازدید

دردسر سگ های جانی دپ در استرالیا ادامه دارد

دردسر سگ های جانی دپ در استرالیا ادامه دارد

به گزارش از من بپرس، پرونده قضایی مربوط به ورود غیر قانونی سگ های جانی دپ به استرالیا وارد مرحله تازه ای شده است.

در تازه ترین اظهار نظر معاون نخست وزیر استرالیا اعلام کرده است که می خواهد این پرونده را به صورت جدی پیگیری کند.

این پرونده مربط به سال 20015 است که دپ به همراه دو سگ خود برای فیلمبرداری فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی گویند وارد استرالیا شده بود.

در آن زمان مقامات دولتی استرالیا اعلام کردند این کار بدون مجوز صورت گرفته و دپ را مجبور کردند که سگ ها را به همراه همسرش به آمریکا بفرستد.

بعدتر نیز آقا و خانم دپ مجبور شدند در یک ویدیو عذرخواهی خود را علناً اعلام کنند. اما مثل اینکه این پرونده به نظر مقامات استرالیا با یک عذرخواهی بسته نشده و لازم است تا یک دادگاه به آن رسیدگی کند.

بارنابی جویس که سمت معاون نسخت وزیر استرالیا را بر عهده دارد, اعلام کرده جانی دپ درباره بی خبری از قانون منع ورود بدون مجوز حیوانات به استرالیا دروغ گفته است.

گفته می شود این اتهام را بعد از آن وارد کرده اند که یک کارمند از ترس اخراج شدنش گفته دپ از این قانون مطلع بوده، ولی آن را زیر پا گذاشته است.

بارنابی جویس در آن زمان وزیر کشاورزی استرالیا بود و به جانی دپ اعلام کرده بود که سگ هایش را خواهد کشت!!

حال پس از عذرخواهی رسمی جانی دپ و همسرش و گذشت دو سال از آن ماجرا، مقامات استرالیا اعلام کرده اند، دپ با وجود اطلاع از قانون مربوطه سگ هایش را به استرالیا آورده است.

لازم به گفتن است که دولت استرالیا علیه ورود هر نوع حیوان یا محصول کشاورزی، قوانین بسیار سختگیرانه ای وضع کرده است. بنابراین در پرونده سگ های جانی دپ احتمال می رفت با حکم ده سال زندان و کشته شدن سگ ها مواجه می شدند. به همین دلیل نیز بود که امبر هرد، همسر دپ سگ ها را سریع به آمریکا برگرداند. هر چند مقصر شناخته شد و هزار دلار نیز جریمه پرداخت کرد.

مجموع این رفتارهای دولتمردان استرالیا باعث شد جانی دپ پس از عذرخواهی، در یک برنامه تلویزیونی بگوید در رگ های بارنابی جویس به جای خون، آب گوجه فرنگی وجود دارد.

دپ سپس گفته بود که به هیچ وجه نظر مساعدی نسبت به کشوری که با یک حیوان خانگی چنین رفتاری نشان می دهد، ندارد.

با در نظر گرفتن مجموع شرایط، به نظر می رسد دادگاهی کردن و به اجرا انداختن دوباره این پرونده برای جویس و دم و دستگاهش سود بیشتری دارد تا کسب درآمد از ساخت فیلمی در کشورشان.

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *