#


حرف های جالب کریستوفر هایویو ، تورموند افسانه ای ، و انگيزه او براي جنگ با واكر ها …

کریستوفر هایویو
22 آگوست 2017 بدون نظر 2275 بازدید

حرف های جالب کریستوفر هایویو ، تورموند افسانه ای ، و انگيزه او براي جنگ با واكر ها …

حرف هاي جديد كريستوفر هايويو ، بازیگر نقش تورموند ، درباره قسمت ششم و انگيزه او براي جنگ با واكر ها …

تورمند ابتدا برای جناح مخالف جان اسنو می جنگید ، ولی در آخر به یکی از متحدین مهم جان اسنو تبدیل شد و حتی با او به شمال دیوار رفت ، تا یک وایت را گیر بیاورند و به وستروس ببرند . حال او صحبت کوتاهی درباره انگیزه تورمند کرده است:

💠 وی گفت :

” وایت واکر ها بزرگ ترین کابوس مردم آزاد از وقتی که یادشان می آید ، بوده اند و برای همین این چیز عمیقی در تورمند است . ارتش مردگان همیشه بزرگ ترین ترس تورمند بوده ، حتی بیشتر از نگهبانان شب . خودتان وایت ها را دیدید و منظورم را می فهمید . تورمند دید که بسیاری از مردمانش در هاردهوم مردند و به وایت تبدیل شدند و این تجربه وحشت ناکی بود . به همین خاطر او با جنگ برای جان هم برای مردمش می جنگد و هم در درجه ی بزرگ تر برای نسل انسان . ”

💠 او درباره جان نیز این چنین گفت :

” این دوستی از اول شروع شد . وی جان و ایگریت را با هم دید و تورمند این داستان های عشقی را دوست دارد . او درباره ایگریت به جان نکته های جالبی گفت و این براش جذاب بود که آن 2 را کنار هم ببیند . ولی جایی که تورمند واقعا شروع به اعتماد و احترام به جان کرد ، قبل از هاردهوم بود ، وقتی جان تیری به منس ریدر زد و او را از سوختن در آتش رها کرد . این صحنه مهمی بود که جان زنجیر تورمند را باز کرد و به او نشان داد که به وی اعتماد دارد و یک هدف را دنبال می کنند . ”

💠 وجه اشتراک او با هاند …

از وقتی که سفر به آن سوی دیوار شروع شد ، تورمند نظرش به هاند ( سندور کلگين ) جلب شد . تورمند آدمی است که باید حرف بزند و وقتی این فرد خشک و بی احساس را دید ، باید یک مقدار توازن به وجود می آورد و در آخر هم فهمیدند که هر دو یک دوست مشترک دارند : ” برین از تارث ”

💠 برین عشق غیر منتظره …

وی در ادامه گفت : ” دیدن برین برای تورمند غیر منتظره بود و وقتی برین به کستل بلک اومد ، قلب تورمند به لرزه درآمد و عاشق شد . به نظر من خیلی خنده دار است و مثل یه نور توی این جهان تاریک هست . دیدن عاشق شدن یک نفر همیشه جالب بوده است ؛ خصوصا وقتی برین از این کار لذت نمی برد . با این حال فکر می کنم برین کمی خوشش آمده است و تورمند هم نقشه ای خواهد داشت . ”

💠 ماجرای خرس قطبی مرده …

ولی برای بازگشت به برین ابتدا باید از ماموریت شمال دیوار زنده خارج شود و آماده حمله چیز های عجیب غریب باشند ، مثل خرس قطبی مرده . وی درباره خرس گفت ، که او را یاد عشق گم شده قدیمیش یعنی شیلا می اندازد . همان خرسی که تورمند در داستان تعریف می کرد که با او رابطه دارد 🙂 .

💠 سختی های نبرد با وایت واکر ها …

او درباره سکانس قسمت 6 و جنگ با واکر ها گفت : ” این فیلم برداری حداقل یک ماه طول کشید و خیلی کشتن و جنگ داشت . ما توانایی و زمان کافی را نداشتیم ، که هر حرکتی را ثبت کنیم . ” او جنگ را با نبرد و کشتار هاردهوم مقایسه کرد و گفت که نبردی بسیار سخت بود و باید زندگی شان را به خطر می انداختند .

💠 شخصیت های اصلی ، همه و همه در یک جعبه …

نکته منحصر به فرد این جنگ ، تعداد بازیگران اصلی این قسمت بود و کریستوفر (تورمند) اشاره می کند که به آن ها بسیار خوش گذشته است : ” من عاشق آن ها هستم و روز های خوبی داشتیم . وقتی هفت تا خروس را در یک جعبه کوچک جمع کنید ، خیلی راحت همه چیز اشتباه پیش میره ، ولی این رفقا پر از محبت و گرمی بودند و بسیار احساس امنیت می کردند . آن ها بسیار رقابتی بودند و خیلی سخت می شد ما رو از بازی کردن منع کنند . باید ما رو با شلیک تهدید می کردند . ”

💠 نقش  تورموند و چگونگی دست یافتن به آن …

او چیز های دیگری هم راجع به گرفتن این نقش و چگونگي خو گرفتن به آن گفت : ” من فكر مي كنم ، راكي الگوم بود . وقتي مي خواست با دولف لاندگرن رو به رو بشه ، دولف در يك مركز بدنسازي كار كرد ولي راكي به جنگل رفت و درخت كند و درختان را حمل كرد . پس اينطوري بود كه حس وحشي گري گرفتم . “

نام و نام خانوادگی :

 نام و نام خانوادگی


محل تولد

 :تاریخ تولد

  بیوگرافی

  فیلم های سینمایی

  سریال ها

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *