#


حذف شدن کوین اسپیسی از یک فیلم هالیوودی به خاطر اتهامات آزار جنسی

فیلم هالیوودی
11 نوامبر 2017 بدون نظر 1669 بازدید

حذف شدن کوین اسپیسی از یک فیلم هالیوودی به خاطر اتهامات آزار جنسی

حذف شدن کوین اسپیسی از یک فیلم هالیوودی به خاطر اتهامات آزار جنسی

قرار است که صحنه هایی که کوین اسپیسی در یک فیلم هالیوودی بازی کرده است را به طور کامل از آن فیلم حذف کنند. این اقدام به خاطر اتهمات آزار جنسی که علیه این بازیگر شده است صورت می گیرد.

اعلام کرده اند که نقشی که کوین اسپیسی در فیلم “همه پول های دنیا” داشته است را به بازیگر دیگری داده اند و تمام صحنه هایی که او بازی کرده است را بار دیگر با بازیگر جدید فیلم برداری خواهند کرد.

قرار است که به جای کوین اسپیسی ، کریستوفر پلامر در فیلم “همه ی پول های دنیا” نقش جان پل گتی ، سرمایه دار بزرگ نفتی را بازی خواهد کرد.

ادعاهایی که علیه کوین اسپیسی شده است به اواسط دهه 80میلادی تا سال پیش مرتبط می باشد.

کارگردانی این فیلم بر عهده ریدلی اسکات می باشد. فیلم “همه پول های دنیا” داستان گروگان گرفتن نوه جان پل گتی را در سال 73میلادی روایت می کند. احتمال دارد که با تغییر دادن بازیگر نقش اصلی فیلم ، صحنه هایی که مربوط به دو بازیگر دیگر به نام میشل ویلیامز و مارک والبرگ است را دوباره فیلم برداری کنند.

کوین اسپیسی

کوین اسپیسی

همچنین این فیلم از جشنواره سالیانه آمریکایی که در اواخر این ماه برگزار می شود ، برکنار شده است.

اولین بار بازیگر 46ساله آمریکایی به نام آنتونی رپ چند هفته قبل گفته است زمانی که چهارده سال سن داشته است توسط کوین اسپیسی مورد آزار جنسی قرار گرفته است.

ولی کوین اسپیسی گفته است که به هیچ عنوان این صحنه را به یاد نمی آورد ، ولی اگر چنین اتفاقی افتاده است من صادقانه از آنتونی رپ عذر خواهی می کنم.

با برملا شدن این خبر زندگی حرفه ای کوین اسپیسی تحت تاثیر این خبر قرار گرفت. بعد از این موضوع شبکه اینترنتی فیلم و سریال آمریکایی به نام نت فلیکس خبری را منتشر کرد که در آن گفته بود به خاطر اتهامات آزار جنسی که بر علیه آقای اسپیسی اعلام شده است ، تصمیم گرفته تا دیگر با این بازیگر همکاری نکند.

کوین اسپیسی نقش اول سریال پر طرفدار “خانه پوشالی” را بازی می کرد که تهیه کنندگی آن بر عهده نت فلیکس بوده است.

همچنین آکادمی بین المللی علوم و هنرهای تلویزیون هم خبری در مورد این بازیگر منتشر کرد که دیگر قصد دادن جایزه ویژه “امی” را به این بازیگر نخواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *